PostHeaderIcon Meniu dietă: 27.04.2017

Dimineață: omletă fără ulei din 2 ouă (110 g) cu o felie pâine secara (80 g) şi un ness cu un plic cappucino

Prânz: 350 g tocăniță de țelină, dovlecei şi cartofi cu un castravete murat (75 g)

Cina: 500 g supă de legume cu găluşti

Sport: ziua 4 cu Carmen Brumă, 8 minute abdomene, 8 minute brațe, 8 minute fese, 8 minute picioare, 8 minute stretching, 120  minute bicicletă (60 km)

TOTAL CALORII MĂNCATE: 1100

TOTAL CALORII CONSUMATE: 1700

PostHeaderIcon Meniu dietă: 26.04.2017

Dimineață: 40 g înghețată de avocado, o felie pâine secară (70 g) cu o felie caşcaval (35 g), un castravete (80 g) şi un ness cu un plic cappucino

Prânz: 350 g mâncare de conopidă

Cina: 500 g supă de legume cu găluşti

Sport: ziua 3 cu Carmen Brumă, 2×8 minute abdomene (2 serii), 2×8 minute brațe (2 serii), 2×8 minute fese (2 serii), 2×8 minute picioare (2 serii), 8 minute stretching, 121 minute bicicletă (60 km)

 

TOTAL CALORII MÂNCATE 1100

TOTAL CALORII CONSUMATE: 1800

PostHeaderIcon Înghețată sănătoasă

Pentru că vine vara…şi nu numai din acest motiv ci şi pentru că iubesc înghețată….dar pentru că am grijă de siluetă acum am făcut o înghețată fără zahar dar „bună rău” 😉

Am folosit:


3 bucăți de avocado foarte bine copt

50 g sirop de agave

30 g de cacao

şi o esență de vanilie

Am mixat totul foarte bine până a iesit o cremă fină şi moale

Am pus cu grijă în forme şi am băgat la congelator

100 g de cremă are 180 calorii…dar o porție are cam 20 g deci super bine pentru siluetă 🙂

Poftă bună!!!

PostHeaderIcon Meniu dietă: 25.04.2017

Dimineață: 100 g căpşuni proaspete pasate cu 50 g cereale integrale, 2 g scorțişoară, 150 g iaurt Oly 2% şi un ness cu un plic cappucino

Prânz: 200 g ciuperci la teflon amestecate cu jumătate ardei iute, 3 cătei usturoi şi 200 g paste slim

Gustare: un cartof fiert (rămas de la supă)

Cină: 500 g supă de legume cu găluşti de griş

Sport: ziua 2 cu Carmen Brumă, 8 minute abdomene, 8 minute brațe, 8 minute fese,  8 minute picioare, 8 minute stretching, 3 ore făcut de mâncare şi 60 minute pe bicicletă (30 km)

TOTAL CALORII MÂNCATE: 1080

TOTAL CALORII CONSUMATE: 1000

PostHeaderIcon Meniu dietă: 24.04.2017

Dimineață: 2 ouă (90 g) făcute omletă fără ulei cu puțin cimbru, o felie pâine secară şi 50 g roşii cherry

Prânz: 100 g zacuscă, 300 g mămăligă şi un ardei iute

Cina: o felie (70 g) pâine secară, 40 g caşcaval, 80 g castravete

Sport: ziua 1 cu Carmen Brumă, 8 minute abdomene,  8 minute brațe, 8 minute fese, 8 minute picioare, 8 minute stretching, 98 minute bicicletă (50  km)

 

TOTAL CALORII MÂNCATE: 1000

TOTAL CALORII CONSUMATE: 1500

PostHeaderIcon Meniu dietă: 23.04.2017

 

Dimineață: o baghetă graham cu roşii, castravete, ardei şi caşcaval

Prânz: 300 g căpşuni

Cina: o baghetă cu masline, salată şi caşcaval

TOTAL CALORII MÂNCATE: 1150

PostHeaderIcon Meniu dietă: 22.04.2017

Dimineață: vafe (din o banană (75 g) foarte coaptă, amestecată cu un ou (60 g), 2 g scorțişoară şi o picătură esență vanilie) pe care le-am mâncat cu 100 g zmeură

Prânz: 300 g mămăligă cu 200 g brânză dulce 2% şi ardei iute

Cina: o roşie, jumătate dintr-o bucată de caşcaval pane şi 3 ciuperci la gratar

TOTAL CALORII MÂNCATE: 1070

PostHeaderIcon Meniu dietă: 21.04.2017

Dimineață: 150 g vişine congelate, 150 g iaurt Oly 2%, 45 g cereale integrale, 2 g scorțişoară şi un ness cu un plic cappucino

Prânz: 300 g mămăligă cu 2 ouă fierte (100 g) şi un ardei iute

Cina: 250 g salată de năut, ardei copt, usturoi, pătrunjel, oțet, ulei de măsline şi sos de soia

Sport: Ziua 5 cu Carmen Brumă, 8 minute abdomene, 8 minute brațe, 8 minute fese, 8 minute picioare, 8 minute stretching, 120 minute bicicletă (56,5 km)

TOTAL CALORII MÂNCATE: 1100

TOTAL CALORII CONSUMATE: 1800

PostHeaderIcon Meniu dietă: 20.04.2017

Dimineață: o felie pâine de secară (70 g) cu 40 g caşcaval, 100 g roşii cherry şi un ness cu un plic cappucino

Prânz: 350 g salata de cartofi cu ouă

Cina: 400 g ciorbă de ciuperci

Sport: Ziua 4 cu Carmen Brumă, 8 minute abdomene, 8 minute brațe, 8 minute fese,  8 minute picioare, 8 minute stretching, 115 minute  bicicletă (55 km)

TOTAL CALORII MÂNCATE: 1100

TOTAL CALORII CONSUMATE: 1800

PostHeaderIcon Meniu dietă: 19.04.2017

Dimineață: o felie  (70 g) pâine secară, 100 g drob vegetal cu ciuperci, 80 g castravete

Prânz: 200 g sărmăluțe cu urdă în foi de viță

Cina: 300 g pepene galben

Sport: Ziua 3 cu Carmen Brumă, 8 minute abdomene (şi încă 500 abdomene), 8 minute brațe, 8 minute fese, 8 minute picioare, 8 minute stretching, 95 minute bicicletă (50 km)

TOTAL CALORII MÂNCATE: 850

TOTAL CALORII CONSUMATE: 1600