PostHeaderIcon Meniu dietă: 20.02.2017

Dimineață: 100 g zmeură proaspătă, 125 g iaurt Oly 2%, 2 g scorțişoară, 40 g cereale integrale, un ness cu un plic cappucino

Prânz: 300 g mâncărică de mazăre

Cina: 400 g supă cremă de conopida, praz, țelină

Sport: ziua 1 cu Carmen Brumă, 8 minute abdomene, 8 minute brațe, 95 minute bicicletă (35 km)

TOTAL CALORII MÂNCATE: 1050

TOTAL CALORII CONSUMATE: 1900

PostHeaderIcon Meniu dietă: 19.02.2017

Dimineață: 100 g zmeură proaspătă, 100 g rodie, 130 g banană şi un ness cu un plic de cappucino

Prânz: 250 g ciuperci la tigaie cu mujdei, 300 g mămăliga şi un ardei iute

Cina: 110 g drob vegetal cu soia, 130 g castravete şi 80 g pâine de secară

TOTAL CALORII MÂNCATE : 1000

PostHeaderIcon Meniu dietă: 18.02.2017

Dimineață: un ou fiert (60 g) cu 100 g roşii şi 70 g pâine plus un ness cu un plic cappucino

Prânz: 100 g fasole bătută, 300 g mămăligă şi un ardei iute

Gustare: 5 curmale

Cina: 300 g salată asortată…dar poza lipseşte pentru că eram în vizită şi am uitat să fac poză…dar am martori că nu m-am atins de nimic altceva…;)

TOTAL CALORII MÂNCATE: 900

PostHeaderIcon Meniu dietă: 17.02.2017

Dimineață: 125 g iaurt Oly 2%, 100 g zmeură congelată, 40 g cereale integrale, 2 g scorțişoară, un ness cu un plic cappucino

Prânz: 250 g (cantitate cântărită dupa fierbere) spirale cu brânză

Cina: 100 g soia fiartă în apă cu sare, cimbru şi foi de dafin. După fierbere am amestecat-o cu 2 linguri mujdei

Sport: ziua 5 cu Carmen Brumă, 8 minute abdomene, 8 minute brațe (cu gantere de 2 kg fiecare), 95 minute pe bicicletă (36,8 km)

TOTAL CALORII MÂNCATE: 1070

TOTAL CALORII CONSUMATE: 2000

PostHeaderIcon Meniu dietă: 16.02.2017

Dimineață: 100 g vişine, 40 g cereale integrale, 125 g iaurt oly 2%, 2 g scorțişoară, un ness cu un plic cappucino

Prânz: 300 g pilaf cu ciuperci şi 50 g gogoşari în oțet

Cina: 100 g drob vegetal şi 50 g caşcaval

Sport: ziua 4 cu Carmen Brumă, 8 min brațe, 8 min abdomene, 95 min bicicletă (35,1 km)

TOTAL CALORII MÂNCATE: 1050

TOTAL CALORII CONSUMATE: 1900

 

PostHeaderIcon Meniu dietă: 15.02.2017

Dimineață: 100 g roşii, 67 g pâine, 50 g brânză de oaie, 40 g ceapă şi un ness cu un plic cappucino

Citeşte mai departe »

PostHeaderIcon Meniu dietă: 14.02.2017

Dimineață: 100 g zmeură, 40 g cereale integrale, 125 g iaurt Oly 2%, 2 g scorțişoară şi un ness cu un plic cappucino

Prânz: 300 g piure de țelină, carfof dulce şi morcov

Cina: 300 g pilaf cu ciuperci

Sport: ziua 2 cu Carmen Brumă, 8 min abdomene, 8 minute brațe, 90 min pe bicicletă (34,5 km)

 

TOTAL CALORII MÂNCATE: 1150 TOTAL CALORII CONSUMATE: 1900

 

PostHeaderIcon Primele trei luni

Acum fix trei luni m-am decis că nu se mai poate…că trebuie să fac ceva cu kilogramele mult prea multeeee pe care le-am pus cu mândrie pentru cel de al patrulea copilaş.

Deşi multe luni m-am ascuns în spatele alăptarii, de data aceasta am spus STOP mâncatului aiurea şi CONTINUARE FERICITĂ alăptare.

Nu credeam că am o memorie a dietei şi a mâncatului sănătos…dar după câteva zile de cântărit mâncarea şi notat totul în jurnalul alimentar m-am trezit ca şi cum niciodată nu am făcut pauză de mâncat sănătos. A fost ca o trezire dintr-un somn mult prea lung. Bine că m-am trezit…

Aşa că…după trei luni de mâncat echilibrat şi după două luni şi jumătate de sport de 5 ori pe săptămână, am acum cu 20 de kg mai putin.

Deci se poate cu condiția să vrei tu…cel din tine….să spui STOP doar atunci când chiar eşti hotărât să schimbi ceva şi ai puterea să renunți la multe dar să accepți tot ce e bun pentru tine va veni cu sacrificii multeeee.

Eu sunt genul care vrea totul sau nimic…nu accept jumătăți de dietă…deci atunci când chiar mă apuc de slabit mă țin de treabă. Mai greu e cu pornitul şi cu găsirea echilibrului…dar odată pornită sunt de neoprit.

Mai am de dat de pe mine încă 15-20 de kg dar deja de acum am reînceput să arăt cum mă ştiam…sunt convinsă că le voi da pe toate cele pe care nu le vreau în viața mea. Nu ştiu dacă în acelaşi ritm frumos le voi da şi pe cele rămase dar ştiu că orice kilogram în minus din mine este un motiv de fericire şi dorință de a reuşi tot ce vreau.

VREI să slăbeşti?? Daaaa

E GREU? Poate…

E IMPOSIBIL? Nuuuu…

Găseşte-ti şi tu un „14” al tău şi baftă să fie în fiecare lună un motiv de bucurie pe cântar!!!

 

PostHeaderIcon Meniu dietă: 13.02.2017

Dimineață: 60 g chifteluțe din soia, 80 g pâine, 100 g castravete, un ness cu un plic cappucino

Prânz: omletă  (fără ulei) din 2 oua (98 g) cu jumătate de ceapă (40 g) şi 300 g mămăligă, alături de un ardei iute.

Cina: 250 g mâncărică de conopidă cu 50 g brânză de oaie

Sport: ziua 1 cu Carmen Brumă, 8 minute abdomene, 8 minute brațe, 95 minute pe bicicletă (33,4 km)

TOTAL CALORII MÂNCATE: 960

TOTAL CALORII CONSUMATE: 1800

 

PostHeaderIcon Meniu dietă: 12.02.2017

Dimineață: 100 g zmeură proaspătă, 40 g cereale integrale, 125 g iaurt Oly 2%, 2 g scorțişoară

Prânz: paste cu ciuperi şi broccoli, ardei iute

Cina: 300 g piure de țelină, cartof dulce şi morcov cu 60 g chifteluțe de soia

 

TOTAL CALORII MÂNCATE 1080