Dimineaţa: 150 g iaurt Oly 2% + 30 g stafide + 30 g cereale integrale + 10 g amestec seminţe + 2 g scorţişoară şi o cafea mare fără zahăr

Prânz: 400 g supă cremă legume

Gustare: 150 g amestec fructe: banană, măr, căpşuni şi vişine

Cina: 150 g fasole bătută şi ciuperci umplute şi coapte  ( codiţele tăiate şi amestecate cu ceapă, sos soia, hrean ras, piper, usturoi, curry, ulei de măsline şi cimbru)

IMG_9848

Total: 1067 calorii

Comments

  1. Ralu,multumesc ca postezi iar meniurile,imi esti de un real folos,sincer.Daca ar fi posibil as vrea sa vad toate meniurile de cand ai inceput sa slabesti,pt mine sunt inspiratie in momentele in care simt ca sunt pe punctu sa cedez,pe motiv ca nu atiu ce sa mai mananc.pupicei

    1. Alinuţa,
      mă bucur că îţi sunt de folos meniurile mele, pe care eu le fac întotdeauna după cum am chef să mănânc, cu ce am prin casă şi încerc să le fac cât mai corect din punct de vedere nutriţional. Miercurea şi vinerea sunt întotdeauna de post.
      În plus la ce public, beau întotdeauna cel puţin 1,5 – 2 apă, ceai din plante neîndulcit.

      Poţi intra şa categoria :„despre slăbire” sau „ce am mai mâncat” şi cauţi acolo tot ce am postat de-a lungul lunilor 🙂

      Pupici dulci!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.