Meniul pentru mâine aş vrea să fie cam aşa:

Dimineaţă : pâine secară + urdă + roşie

Gustare : căpşuni

Prânz : paste cu sos de ardei iute

Cina : mămăligă cu bânză

Gimnastică : ziua 4 cu Carmenuţa

Urda cu smantana Olympus – 70 grame, 106.4 calorii, 8.4 proteine, 7 lipide, 2.5 carbohidrati, 0 fibre
Rosii – 100 grame, 18 calorii, 0.9 proteine, 0.2 lipide, 3.9 carbohidrati, 1.2 fibre
Paste integrale fusilli Barilla – 80 grame, 279.2 calorii, 10 proteine, 1.6 lipide, 53.8 carbohidrati, 4.8 fibre
Sos de ardei iute Chili Vifon – 10 grame, 8.4 calorii, 0 proteine, 0 lipide, 2.1 carbohidrati, 0 fibre
Mamaliga – 200 grame, 140 calorii, 4 proteine, 0 lipide, 30 carbohidrati, 2 fibre
Telemea de capra Olympus – 100 grame, 270 calorii, 15 proteine, 23 lipide, 0.7 carbohidrati, 0 fibre
Capsuni – 300 grame, 96 calorii, 2.7 proteine, 0.9 lipide, 23.1 carbohidrati, 6 fibre
Paine integrala de secara Vita Star – 60 grame, 118.8 calorii, 3 proteine, 0.6 lipide, 21.6 carbohidrati, 6.6 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 920 grame, 1036.8 calorii, 44 proteine, 33.3 lipide, 137.7 carbohidrati, 20.6 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

AM RESPECTAT MENIUL, SINGURA DIFERENŢA CĂ AM MÂNCAT 300 G MĂMĂLIGĂ ÎN LOC DE 200, DECI MAI ADAUG 70 CAL.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.