Dimineaţă: 44 g stafide + 60 g cereale integrale + 200 g mure de pădure

Prânz: 400 g mămăligă + 200 g zacuscă ardei verzi

Cina: 90 g avocado + 60 g roşie + 7 măsline ( 50g ) + 150 g conopidă crudă + 53 g pâine secară

20130111_221304

Total calorii: 1347

Sport: ziua 5 cu Carmenuţa

 

Comments

  1. 🙂 Si eu m-am apucat sa mananc sanatos :-), asa cum am promis. Vreau insa sa te rog doua lucruri.
    Intai cam cat dureaza la tine, sportul… Eu fac niste exercitii cu Leslie Samsone, aerobic , de 3 ori pe saptamana,(DE SAPT VIITOARE, CHIAR 4) cate 65 de minute. Plus dupa amiaza, o ora de plimbare rapida, cu nepotica mea in carut. Crezi ca e ok?
    Iar despre mancare…eu imi fac la pranz paste cu ton, paste cu rosii si jumatate de mozzarela, paste cu boabe de naut,,, Incerc sa nu pun multe paste, insa…crezi ca gresesc daca mananc aproape in fiecare zi fainoase?
    Te imbratisez si iti multumesc anticipat. Sa stii ca impreuna cu Pofticioasa, m-ati convins sa ma apuc sa slabit si va multumesc!

    1. Bună Ella,
      Felicitări pentru că ai intrat pe drumul cel bun!
      În legătură cu pastele, contează mult cantitatea. Ştiu că procentul de carbohidraţi dintr-o zi trebuie să fi în jur de 60% din totalul alimentelor. La mine porţia de paste integrale, nefierte, pe care o mâncam în plin proces de slăbire era 60-80 g, mămăligă 80g.
      Gimnastică pe care o faci tu, nu o ştiu, dar dacă faci 65 de minute mi se pare destul. Eu acum fac zilele cu Carmen Bruma, care nu durează mai mult de 25 minute cu totul, adică încălzirea, exerciţiile propriu zise şi relaxarea.
      Contează foarte mult să faci exact ce îţi place, să nu te obligi cu nimic, aşa ai multe şanse de reuşită. Să nu priveşti viaţa ca pe o cură sau regim, ci să încerci să iubeşti mâncarea sănătoasă şi să laşi zilele să trecă normal nu gândindu-te la ce nu ai voie ci la ce ai voie.
      Succes la slăbit!
      Te pup

      1. Multumesc, Raluca!!! Asa cum am zis, tu si Pofticioasa ati fost motivatia mea!
        Lectiile de Walk at home cu Leslie Samsone sunt singurele pe care le fac din placere si culmea, nici nu ma plistisesc. M-ai linsitit daca spui ca nici ale tale nu dureaza foarte mult. O sa merg inainte asa si cand ma intorc in tara, o sa caut si cele pe care le faci tu. 🙂
        Cu pastele, sunt suparata ca aici nu am cantar de buatarie, insa o sa incerc sa pun cat mai putine. Multumesc inca o data!!!

        1. Cu plăcere, Ella.
          Mă bucur că reuşim să te motivăm să mănânci sănătos şi să faci sport.
          80 g paste nefierte înseamnă foarte puţin, tocmai am cântărit nişte paste Barila nr 5, pentru tine ca să pot să îţi spun cât înseamnă: 92 bucăţi. Cât cuprinzi între degetul mare şi arătătorul, dar foarte strâns. Sper că am reuşit să te ajut în legătură cu pastele, deşi nu ai cântar.
          Gimnastica, dacă vrei diversitate, încearcă să dai o căutare pe internet, poate o găseşti pe Carmenuţa, până vii în ţară.
          Spor la toate!
          Te pup

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.