Dimineaţă: un ou fiert (45g) + 63 g pâine secară + 80 g roşie

Prânz: brânză capră (136g) + 400g mămăligă

Cina: 90 g paste integrale + sos din 90 g urdă 10% + 40 g sos ardei iute

20130110_200513

Sport: 2 serii din ziua 4 cu Carmenuţa

Total  calorii: 1358

Comments

  1. Buna Raluca,

    Sunt la a 5-a zi de sport dimineata si sunt tare multumita de mine din punctul asta de vedere. Cu mancarea, incet, incet, revin pe drumul cel bun.
    Duin pacate, la amiaza mananc cu colegele la restaurant si mai gresesc. Si seara cum ajung la 8, mananc tot ce-mi sta in cale 🙁
    Cred ca ar trebui sa am o gustare dupa-amiaza pentru a fi mai cumpatata seara, nu?

    O zi buna!

    1. Bună Lili,
      Felicitări pentru sport şi să o ţii tot aşa 😉
      În legătură cu mâncarea, numai de tine depinde cum vrei să faci să îţi fie bine.
      Dacă tu crezi că vei mânca mai puţin seara când ajungi acasa dacă înainte ai o gustare (un fruc, un iaurt simplu) atunci încearcă să mergi pe varianta aceasta.
      Poţi mânca mereu cu colegele dar să alegi întotdeauna mâncăruri sănătoase, nu foarte grase sau cu prăjeli, nu dulciuri sau alte deserturi calorice. Încearcă să iei un singur fel, care îţi place mai mult, dar să nu ai şi ciorbă şi felul doi. Sau dacă alegi varinta această să consumi câte jumătate din fiecare porţie.
      Te pup şi o zi cât mai bună!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.