Sport: ziua 2 cu Carmenuţa

Dimineaţă: zmeură, căpşuni şi cereale integrale cu stafide amestecate cu   pudră de roşcove şi scorţişoară

Gustare : măr şi banană

Prânz: porumb copt

Cina: mămăligă cu tofu

Zmeura – 250 grame, 130 calorii, 3 proteine, 1.8 lipide, 29.8 carbohidrati, 16.3 fibre
Capsuni – 150 grame, 48 calorii, 1.4 proteine, 0.5 lipide, 11.6 carbohidrati, 3 fibre
Fulgi de cereale (grau, secara, ovaz, orz) Sanovita – 50 grame, 160 calorii, 5.8 proteine, 1.7 lipide, 30.4 carbohidrati, 4.9 fibre
Pudra de roscove Sano Vita – 5 grame, 11.1 calorii, 0.2 proteine, 0 lipide, 2.2 carbohidrati, 0 fibre
Scortisoara macinata – 3 grame, 7.8 calorii, 0.1 proteine, 0.1 lipide, 2.4 carbohidrati, 1.6 fibre
Porumb – 400 grame, 236 calorii, 8 proteine, 4 lipide, 40 carbohidrati, 4 fibre
Mamaliga – 300 grame, 210 calorii, 6 proteine, 0 lipide, 45 carbohidrati, 3 fibre
Tofu afumat Inedit – 100 grame, 111.4 calorii, 11.9 proteine, 4 lipide, 5 carbohidrati, 0 fibre
Banane – 100 grame, 89 calorii, 1.1 proteine, 0.3 lipide, 22.8 carbohidrati, 2.6 fibre
Mar Ionatan – 200 grame, 104 calorii, 0.8 proteine, 0.4 lipide, 27.6 carbohidrati, 4.8 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 1558 grame, 1107.3 calorii, 38.3 proteine, 12.8 lipide, 216.8 carbohidrati, 40.2 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.