De cinci ori mămică. Despre dietă, slăbit, sport. Stil de viață sănătos.

Dietă cu gust

16 ianuarie 2013

Dimineaţă: 30 g stafide + 50 g cereale integrale + 200 g mure

Prânz: 450 g ciulama dovlecei şi praz + 400 g mămăligă

Gustare: 150 g banană

Cina:  cartofi copţi cu ceapă

Sport: ziua 3 cu Carmenuţa + 20 flotări

Total: 1465 calorii

S-ar putea să-ți placă și...

5 comentarii

  1. imi spui si mie te rog, in mare, cum faci tu ciulamaua de dovlecei? „:-? ca parca poftesc de cate ori citesc aici de ciulama :)))

    1. ralucuta spune:

      Am tăiat dovleceii şi prazul bucăţele mici, le-am pus în apa cu sare, usturoi şi foi de dafin la fiert. După ce au fiert, am pus făina, până s-a ajuns la consistenţa unei mămăligi mai moale.Am amestecat foarte bine, am adăugat sare, piper, pătrunjel uscat. Am evitat varianta clasica cu prăjit făina în ulei. Nu are gustul de ciulama clasică, dar este foarte bună şi mai sănătoasă.

  2. multumesc:* o incerc maine 🙂 nu stiu cum are gustul dar ce am vazut in poza pentru mine e suficient :)))

  3. Cata faina se pune?
    Merci,
    Lili.

    1. ralucuta spune:

      Depinde de cantitatea din care faci.
      Eu de data aceasta am cântărit totul ca să calculez caloriile, de curiozitate, dar mereu fac din ochi.
      Am făcut dintr-un 300g dovlecel, dintr-un fir de praz (200g) si apa multă şi am pus 150 g făină, dar mi-a ieşit peste 1,5 kg de ciulama.

Dă-i un răspuns lui maia Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată.

%d blogeri au apreciat: