Am râmas în urmă cu meniurile, că timpul s-a scurtat,  aşa că am trecut 3 în 1.

25 septembrie 2012  ziua  mea dar nu am gustat deloc din tortul delicios pe care mi l-am făcut.

Sport – Carmenuţa ziua 2

Dimineaţa : omletă dintr-un ou cu ciuperci, o felie de pâine şi o roşie

Prânz : 430 g conopidă + 50 g caşcaval afumat

Cina: 300 g paste ( cantitatea cântărită )

Ciuperci champignon, crude – 43 grame, 9.5 calorii, 1.3 proteine, 0.1 lipide, 1.4 carbohidrati, 0.4 fibre
Rosii – 122 grame, 22 calorii, 1.1 proteine, 0.2 lipide, 4.8 carbohidrati, 1.5 fibre
Ou de gaina – 56 grame, 80.1 calorii, 7.1 proteine, 5.3 lipide, 0.4 carbohidrati, 0 fibre
Paine integrala de secara Vita Star – 58 grame, 114.8 calorii, 2.9 proteine, 0.6 lipide, 20.9 carbohidrati, 6.4 fibre
Conopida fiarta – 430 grame, 98.9 calorii, 7.7 proteine, 2.2 lipide, 17.6 carbohidrati, 10.8 fibre
Cascaval afumat – 50 grame, 176.5 calorii, 11.2 proteine, 13.7 lipide, 1 carbohidrati, 0 fibre
Spaghete fierte – 300 grame, 474 calorii, 17.4 proteine, 2.7 lipide, 92.7 carbohidrati, 5.4 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 1059 grame, 975.8 calorii, 48.7 proteine, 24.8 lipide, 138.8 carbohidrati, 24.5 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

26 septembrie 2012

Sport – Carmenuţa ziua 3

Dimineaţa : cereale cu zmeură + scorţişoară

Prânz: 2 porumbi fierţi

Cina : conopidă fiertă + usturoi + 1 felie pâine + 5 măsline

Zmeura – 250 grame, 130 calorii, 3 proteine, 1.8 lipide, 29.8 carbohidrati, 16.3 fibre
Fulgi de cereale (grau, secara, ovaz, orz) Sanovita – 50 grame, 160 calorii, 5.8 proteine, 1.7 lipide, 30.4 carbohidrati, 4.9 fibre
Scortisoara macinata – 3 grame, 7.8 calorii, 0.1 proteine, 0.1 lipide, 2.4 carbohidrati, 1.6 fibre
Porumb fiert – 350 grame, 336 calorii, 11.9 proteine, 5.3 lipide, 73.5 carbohidrati, 8.4 fibre
Conopida – 345 grame, 86.3 calorii, 8.3 proteine, 0.3 lipide, 18.3 carbohidrati, 8.6 fibre
Masline naturale Kalamata – 40 grame, 120 calorii, 0 proteine, 10.7 lipide, 5.3 carbohidrati, 2.1 fibre
Paine toast cu secara Vita Star – 50 grame, 126.5 calorii, 5.2 proteine, 1.4 lipide, 24.8 carbohidrati, 3 fibre
Usturoi – 17 grame, 23.3 calorii, 1.2 proteine, 0 lipide, 4.5 carbohidrati, 0 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 1105 grame, 989.9 calorii, 35.5 proteine, 21.3 lipide, 189 carbohidrati, 44.9 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

27 septembrie 2012

Sport : ziua 4 cu Carmenuţa

Dimineaţa: iaurt cu cereale pudra roşcove,  ananas şi papaya (confiate)

Gustare : 400 g zmeură proaspătă

Prânz: mămăligă + ou fiert

Cina : 2 porumbi fierţi

Zmeura – 400 grame, 208 calorii, 4.8 proteine, 2.8 lipide, 47.6 carbohidrati, 26 fibre
Fulgi de cereale (grau, secara, ovaz, orz) Sanovita – 50 grame, 160 calorii, 5.8 proteine, 1.7 lipide, 30.4 carbohidrati, 4.9 fibre
Iaurt probiotic 2% Olympus – 150 grame, 84 calorii, 7.8 proteine, 3 lipide, 6.3 carbohidrati, 0 fibre
Pudra de roscove Sano Vita – 5 grame, 11.1 calorii, 0.2 proteine, 0 lipide, 2.2 carbohidrati, 0 fibre
Ananas confiat – 11 grame, 35.8 calorii, 0.3 proteine, 0.3 lipide, 8.3 carbohidrati, 0.6 fibre
Papaya confiat Sanovita – 11 grame, 38.6 calorii, 0 proteine, 0 lipide, 9.4 carbohidrati, 0 fibre
Ou de gaina – 60 grame, 85.8 calorii, 7.6 proteine, 5.7 lipide, 0.4 carbohidrati, 0 fibre
Mamaliga – 150 grame, 105 calorii, 3 proteine, 0 lipide, 22.5 carbohidrati, 1.5 fibre
Porumb fiert – 315 grame, 302.4 calorii, 10.7 proteine, 4.7 lipide, 66.2 carbohidrati, 7.6 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 1152 grame, 1030.7 calorii, 40.2 proteine, 18.2 lipide, 193.3 carbohidrati, 40.6 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

Comments

  1. Ralucuta,pudra de roscove o adaugi pt ca iti place sau are vreun rol in slabit?eu incerc sa iau dimineata se seara miere si scortisoara,dar cu greu o inghit,e tare neplacuta la gust 🙁

    1. Pudra de roşcove o pun în loc de cacao, pentru că este mai puţin calorică şi nu are aşa multă grăsime. Îmi şi place, aşa că pentru mine nu este nici un chin. Mai îmi pun câteodată şi scorţişoară în cereale, tot aşa pentru că îmi place.
      Dacă nu îmi place, de ce te forţezi să iei miere cu scorţişoară?

  2. Ca si gust imi place,dar in cantitati mici,adica presarata ici colo.citeam pe net ca e ffff buna in multe afectiuni si in combinatie cu mierea ajuta si la topirea grasimilor,adica ajuta metabolismul.cand no sa mai pot,nu mai iau,deocamdata e acceptabil oarecum.Am decis sa incerc 2 sapt,seara si dimineata sa vad ce efect are,apoi o sa mai vad daca foloseste intr-adevar sau e doar un mit

    1. sunt multe mituri despre cum sa slabim fara prea multe eforturi; din pacate uneori ne chinuim fara rezultate. Personal, nu am auzit nimic de miere si scortisoara – legat de metabolism (stiu, in schimb, ca e f buna pt tuse). Un truc sanatos, in primul rand, care nu are ca efect slabirea efectiva, ar fi un pahar de apa plata pe stomacul gol, cu putin inainte de mic dejun. Daca te obisnuiesti sa nu mai mananci dupa 6 jumate- 7 seara, dimineata e posibil sa te trezesti cu o pofta de mancare exagerata; apa ar umple stomacul, foamea este diminuata, iar cantitatea de alimente va fi, inevitabil, mai mica. ar fi un truc, pana la urma :)) in plus, apa pe stomacul gol ar fi foarte sanatoasa pentru organism (nu stiu exact explicatiile).
      exista si alimente care ard grasimile: ardei iute, hrean, varza, telina, andive, ardei gras, ridichi, praz, ceapa, patrunjel. Poate exista macar cateva pe care le mananci cu placere, fara sa te mai chinui cu miere si scortisoara. ele ar trebui consumate crude. Si sa nu uitam de ceaiul verde (cel de la plafar, chinezesc, e cel mai recomandat)!

  3. Multumesc de sfaturi,Roxana,abia acum am vazut msj.Sunt binevenite!ceai verde beau si eu,cam 3 cani/zi,si chiar imi place.Am dat jos 11 kg in 3 luni,doar mancand mai sanatos,dar acum cred ca s-a blocat acul cantarului la 59 kg 🙁 .si nu,nu e chiar greutatea ideal,avand in vedere ca inaltimea mea e 1.62 cm.As vrea sa mai dau macar vreo 5 kg si m-as declara fericita,mai ales daca as reusi sa ma mentin.Dar nu-i usor,cu 2 copii,mancare gatita zilnic,stat in casa mult,etc.Tocmai de asta o admir fffffffff mult pe Ralucuta ca reuseste atat de bine sa le imbine toate:si familie,si sport si gatit..

    1. Cu multa placere, Alinuta! Stiu ca nu este usor, dar probabil la tine e doar perioada de stagnare. Keep going, deci! daca te tii de treaba, vei reusi! Poate ti-ar fi de folos cartea lui Carmen, 3S, o gasesti si in librarii acum. Eu, recunosc, mi-am propus de nenumarate ori sa incep dieta ei, in vara m-am tinut de ea si chiar slabisem vreo 5 kg (eu am 1.63 si pe atunci aveam 58 de kg). Eram mandra de mine, doar ca am avut o perioada f stresanta mai apoi, plus probleme cu un genunchi (care m-au tinut departe de sport) si m-am ingrasat la loc. Cartea este, in orice caz, o „biblie” a celor care vor sa slabeasca si 2 kg. Ti-o recomand!
      Am auzit-o mai demult pe Mihaela Bilic (e medic nutritionist) spunand ca la mancarea gatita uleiul trebuie pus cand e aproape gata, deci nu trebuie gatit. Bineinteles ca vom exclude din start prajelile sau ceapa calita :)) Eu am 17 ani, inca se ocupa mama de acest capitol, dar sunt singura din familie preocupata de astfel de probleme, asa ca am obligat-o sa puna uleiul la final. Mie mi s-a parut ca gustul de ulei e mai accentuat (pusese putin ulei de masline), dar nu era cu mult diferit de cel pe care il stiam. In orice caz, imi gatesc singura ce mananc in fiecare zi, pentru ca poftesc mai degraba la salate si fripturici, decat ciorba si mancarica de… . Poate ne va spune si Ralucuta metoda ei de a gati.
      ps: Ralucuta, sper sa nu te supere comentariile mele lungi! 🙂

  4. Ps-Ralucuta,scria cineva la comentarii ca a vazut ce ai scris pe blogul lui CArmen Bruma,te rog imi spui si mie cum il gasesc?cred ca are doar lucruri interesante de citit.Multumesc anticipat.am cautat pe google dar nu-l gasesc nicicum

  5. Imi permit sa-ti raspund eu Alinutza, (sper sa nu se supere Raluca ;). Vorbeam despre comentariul Ralucai pe pagina de facebook a lui Carmen Bruma, nu de blog. Din cate stiu, Carmen nu are blog. Sa stii ca vei gasi raspunsuri la multe intrebari, si ea este foarte draguta, si raspunde rapid.

    A propos, si eu am 1,62, si aveam 59 de kg, dar de cand o citesc pe Ralucuta, am ajuns la 53 (bine, plus stres foarte mare din cauze profesionale, deci am mancat foarte putin). Din pacate, nu reusesc sa mai pierd desi as vrea tare mult, caci desi ai putea spune ca este o greutate normala, nu este deloc asa. Sunt „pufoasa”, cred ca ar trebui sa fac mai mult sport, dar de cand lucrez, fac doar de 3 ori pe saptamana (cate 30 de minute maxim) si mananc mai mult.

    I-am luat cartea lui Carmen Bruma dar nu reusesc sa tin regimul, mi se pare mai accesibil cel al Ralucai. In plus fac exercitiile ei.

    Oricum bravo pentru 11 kg in trei luni! Daca nu sunt prea indiscreta, ai putea sa ne zici cum ai facut?

    Multumesc,
    Lili.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.