Dimineaţa: cereale cu stafide, goji şi frăguţe de pădure

Gustare: banană

Prânz: sparanghel cu usturoi, zacuscă cu pâine

Gustare: banană

Cina: ciuperci la tigaie cu mămăligă şi zacuscă

Mamaliga – 400 grame, 280 calorii, 8 proteine, 0 lipide, 60 carbohidrati, 4 fibre
Ciuperci champignon, crude – 300 grame, 66 calorii, 9.3 proteine, 0.9 lipide, 9.9 carbohidrati, 3 fibre
Zacusca de vinete 365 – 200 grame, 184 calorii, 2.4 proteine, 12 lipide, 16.6 carbohidrati, 0 fibre
Fulgi de cereale (grau, secara, ovaz, orz) Sanovita – 50 grame, 160 calorii, 5.8 proteine, 1.7 lipide, 30.4 carbohidrati, 4.9 fibre
Stafide Jumbo Orlando’s – 50 grame, 153.3 calorii, 1.3 proteine, 0.3 lipide, 35.5 carbohidrati, 2 fibre
Goji berries Sanovita – 10 grame, 26.1 calorii, 1.2 proteine, 0.5 lipide, 4.3 carbohidrati, 0 fibre
Fragi – 100 grame, 32 calorii, 0.9 proteine, 0.3 lipide, 7.2 carbohidrati, 2 fibre
Sparanghel – 200 grame, 40 calorii, 4.4 proteine, 0.2 lipide, 7.8 carbohidrati, 4.2 fibre
Paine integrala de secara Vita Star – 120 grame, 237.6 calorii, 6 proteine, 1.2 lipide, 43.2 carbohidrati, 13.2 fibre
Usturoi – 15 grame, 20.6 calorii, 1 proteine, 0 lipide, 3.9 carbohidrati, 0 fibre
Banane – 300 grame, 267 calorii, 3.3 proteine, 0.9 lipide, 68.4 carbohidrati, 7.8 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 1745 grame, 1466.6 calorii, 43.6 proteine, 18 lipide, 287.2 carbohidrati, 41.1 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

Comments

  1. Buna,
    am descoperit de curand blogul tau deoarece si eu fac sport dupa DVD cu Carmen Bruma.
    Ma bucur ca pe blogul gasesc meniul tau zilnic caci este o sursa de inspiratie.
    Felicitari pentru lupta cu kilogramele in care ai iesit invingatoare.
    Eu imi doresc sa mai slabesc doar vre-o 5 kg acumulate dupa a 2 sarcina.
    Pupici

    1. Bună Mihaela,
      Mulţumesc pentru felicitări.
      Îţi doresc multă baftă ca să ajungi la kilogramele pe care ţi le doreşti şi care te fac să te simţi bine!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.