Sport – DELOC ( ruşine mie, dar am preferat să fac un tort copiilor, şi acum trebuie să învăţ – vedeţi că îmi găsesc scuze, da??? )

Dimineaţă: 150 g iaurt Oly 2% + 50 g cereale integrale + 10 g pudră  roşcove + 20 g stafide

Gustare: 250 g căpşuni

Prânz: spanac 250 g + 100 g brânză capră

Gustare: 75 g banană

Cina: 266 g  ciuperci + 100 g brânză capră + 400 g mămăligă

Ciuperci champignon, crude – 266 grame, 58.5 calorii, 8.2 proteine, 0.8 lipide, 8.8 carbohidrati, 2.7 fibre
Mamaliga – 400 grame, 280 calorii, 8 proteine, 0 lipide, 60 carbohidrati, 4 fibre
Telemea de capra Olympus – 200 grame, 540 calorii, 30 proteine, 46 lipide, 1.4 carbohidrati, 0 fibre
Banane – 75 grame, 66.8 calorii, 0.8 proteine, 0.2 lipide, 17.1 carbohidrati, 2 fibre
Spanac congelat Carrefour  – 250 grame, 107.5 calorii, 10 proteine, 2.3 lipide, 12 carbohidrati, 9.3 fibre
Iaurt probiotic 2% Olympus – 150 grame, 84 calorii, 7.8 proteine, 3 lipide, 6.3 carbohidrati, 0 fibre
Fulgi de cereale (grau, secara, ovaz, orz) Sanovita – 50 grame, 160 calorii, 5.8 proteine, 1.7 lipide, 30.4 carbohidrati, 4.9 fibre
Pudra de roscove Sano Vita – 10 grame, 22.2 calorii, 0.5 proteine, 0.1 lipide, 4.3 carbohidrati, 0 fibre
Stafide Jumbo Orlando’s – 20 grame, 61.3 calorii, 0.5 proteine, 0.1 lipide, 14.2 carbohidrati, 0.8 fibre
Capsuni – 250 grame, 80 calorii, 2.3 proteine, 0.8 lipide, 19.3 carbohidrati, 5 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 1671 grame, 1460.3 calorii, 73.9 proteine, 55 lipide, 173.8 carbohidrati, 28.7 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

Comments

    1. Spuse ea după ce nu a făcut un minut din ce exerciţii ţi-am dat 😉
      Sâmbăta şi duminica deja a devenit opţional sportul, aşa că odată la 3-4 luni îmi permit o pauză de o zi de sport zilnic.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.