Sport: ziua 3 cu Carmenuţa

Dimineaţa: 2 feliuţe pâine secară cu 60 g pate vegetal + 1 ardei roşu gras

Prânz: 400 g mămăligă cu 200 g zacuscă

Gustare: 400 g căpşuni

Cina: 400 g legume mexicane fierte

Paine integrala de secara Vita Star – 100 grame, 198 calorii, 5 proteine, 1 lipide, 36 carbohidrati, 11 fibre
Pate vegetal ciuperci  Mandy – 60 grame, 158.4 calorii, 1.5 proteine, 15.4 lipide, 3.8 carbohidrati, 0 fibre
Ardei rosu gras – 169 grame, 52.4 calorii, 1.7 proteine, 0 lipide, 10.1 carbohidrati, 3.5 fibre
Mamaliga – 400 grame, 280 calorii, 8 proteine, 0 lipide, 60 carbohidrati, 4 fibre
Zacusca de legume Olinezza  – 200 grame, 278 calorii, 4 proteine, 14 lipide, 8 carbohidrati, 1.6 fibre
Amestec mexican LegoFruct – 400 grame, 246.8 calorii, 12.8 proteine, 2 lipide, 41.2 carbohidrati, 0 fibre
Capsuni – 400 grame, 128 calorii, 3.6 proteine, 1.2 lipide, 30.8 carbohidrati, 8 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 1729 grame, 1341.6 calorii, 36.6 proteine, 33.6 lipide, 189.9 carbohidrati, 28.1 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

Comments

  1. Salut,Ralucuta! Te citesc de ceva vreme,asa ca imi permit libertatea de a-ti spune pe numele mic. Stiu ca esti adesea intrebata cum ai reusit sa slabesti si nu stiu daca mai ai chef de inca o intrebare,dar imi incerc norocul. Am 21 de ani si sunt studenta. Acum un an am slabit de la 55kg la 39 in 6luni, eram normoponderala inainte sa slabesc,dar sedentara si mancam dulciuri,asa ca am vrut sa imi schimb stilul de viata. Am facut-o,dar am exagerat cu sportul si mancam putin, si asa am ajuns subponderala. Apoi,a urmat vizita la nutritionist si incercarea de a ajunge la o greutate normala. Am recuperat kg pierdute si,cum se intampla de obicei,am mai pus multe altele in plus pt ca asta se intampla dupa o perioada severa de restrictie,iar acum am 65kg la 1.65m. Oups! Acum nu mai vreau sa fac o cura de slabire,dar vreau sa slabesc,doar prin alta strategie. Nu infometare,ci mancat cumpatat,si sport,bineinteles. Ce vreau sa te intreb are legatura cu suportul psihologic. Stiu ca o sa mi se faca foarte des foame cand voi incepe sa mananc iar normal(fara cornuri,iaurt cu fructe din comert,cappuccino,etc); petrec destul de mult timp la cursuri iar apoi in sala de lectura si cand mi se face foame imi piere si concentrarea pe studiu, mai ales cand ii aud pe colegi cum rontaie biscuiti,covrigi,batoane mars,si cam toti dusmanii dietei.:) As vrea sa te intreb cum gestionai momentele acestea de foame, cand stiai ca mai ai destul pana la urmatoarea masa? Stiu ca vointa e cheia, imi poti recomanda vreo ”mantra” de succes pt momentele de ispita si zgomote in stomac? Multumesc anticipat si, desigur, tot respectul!! Forza Ralucuta:)

    1. Bună Maria şi îţi mulţumesc că îmi citeşti gândurile aici pe blog.
      Mă bucur că mi-ai spus pe nume deoarece nu suport să fiu ”domnită” sau să mi se vorbească cu dvs.
      Eu nu am înţeles foarte bine de ce la 1,65 cm şi 55 kg ai mai vrut să slăbeşti. Sau ai slăbit fără să vrei şi atunci te întreb cum, de ce.
      Adică ai ajuns la 39 kg? Mi se pare incredibilă greutatea aceasta ţinând cont că băiatul meu cel mare la 4 jumătate ani are 22 kg.
      De foame, eu nu pot să spun că am răbdat, dar dacă simţi foame mare poţi să papi un măr sau gutui sau ce fruct îţi place.
      Sau nişte pufuleţi.
      Sper că ţi-am fost de ajutor măcar puţin 🙂

  2. Multumesc pentru raspuns! La fructe m-am mai gandit si eu, parca-s mai bune decat pufuletii,chiar daca au si ele o forma de zahar. Pufuletii sunt porumb,care ingrasa,+ ulei.
    Cand ti-am adresat intrebarea, m-am gandit mai mult la ce faci atunci cand stii ca ai un anumit nr de calorii de respectat intr-o zi si tot iti mai e foame, asa ca daca ai mai manca,ti-ai depasi ratia. Petrec mult timp citind la birou sau in sala de lectura,cum am zis,(sunt studenta la litere) si imi mai zboara gandul la a rontai ceva, mai ales cand aud in sala fosnet de pachete de biscuiti. Uneori e vorba de foame adevarata,alteori doar pofta.
    Legat de ce m-ai intrebat,aveam 55 de kg,dar cum stii si tu, mai conteaza si procentul de grasime. Aveam burta, conditie fizica deloc, si m-am apucat cu multa determinare, faceam sport zilnic si asa m-am trezit la 39 kg. Iar de atunci,mi-am tot ”revenit”, pana la cele 65kg din prezent.
    Iti doresc o seara placuta in familie 🙂

    1. Atunci când ţi-am recomandat pufuleţi m-am gândit la a satisface nevoia de a rânţăi şi de fâşâială că reţinusem că uneori îţi este mai mult poftă atunci când îţi auzi colegii când eşti la sala de lectură.
      Eu nu am exagerat nici cu fructele, şi oricum nu după ora 6 maxim 7 seara.
      Poate reuşeşti totuşi să te abţii din ronţăit, să îţi iei cu tine o sticlă mare de apă plată sau de ceai neîndulcit făcut în casă, din diverse plante şi să bei mai bine decât să te arunci cu capul în mâncare.
      Nici nu vreau să îmi imaginez cum arătai la 39 de kilograme. Înspăimântătăare greutatea asta.
      Acum la cât vrei să ajungi?

      1. Nu am un numar batut in cuie,cred ca un interval bun ar fi intre 50-54. Cand eram subponderala si am realizat ca trebuie sa ma ingras,am mers la nutritionist si atunci mi-a recomadat 51kg. Daca am tras vreo concluzie,aceea ar fi ca nicio extrema nu e buna. Nici 39,nici 65. Cred ca voi reusi daca voi accepta ca voi avea reguli in ceea ce priveste mancarea cam toata viata; si desigur, respectarea portiei este mereu o provocare.
        P.S.:Ai dreptate cu pufuletii,te-ai gandit foarte bine ca ar combina rontaiala cu fasaiala 😀
        Ah,tocmai m-am uitat la emisiunea la care ai fost invitata. Ai un zambet care iti ilumineaza intreaga fata. Si trasaturi delicate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.