Dimineață: 60 g pâine, 21 g caşcaval (o feliuță), 100 g castravete +1 un ness  fără zahar cu un plic cappucino.

Prânz: 300 g mâncare de fasole verde 

Cina: 400 g legume (cartofi, broccoli, ciuperci, usturoi)

TOTAL: 1000 calorii

Sport: 8 minute abdomene, 8 minute brațe şi 90 minute bicicletă ( la calorii consumate se mai adaugă încă 999 pentru că bicicleta mea afişează doar până la 999 apoi o ia de la 0)

Comments

  1. Gustari ai avut?
    Daca iti este foame ce faci?

    Multumesc

    Te pup

    PS: Imi place revenirea ta. O sa urmaresc tot ce faci, poate iau si eu exemplu :).

    1. Mulțumesc mult!!!
      Nu am avut gustări şi nici nu mi-a fost foame.
      Nu prea am când să introduc gustările…pentru că dacă fac abdomenele si brațele nu am cum să pap înainte…apoi vine prânzul…dupa ceva timp fac bicicleta…şi vine cina.
      Beau foarte multe lichide, apa, ceai…şi nu îmi e foame.
      Dacă mi-ar fi…o gustare aş putea să pap: un măr sa o banană

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.