Dimineață: 150 g iaurt, 130 g zmeură (congelată), 40 g cereale integrale, 3 g scorțişoară, un ness cu un plic cappucino

Prânz: 150 g fasole bătută cu 250 g mămăligă şi un ardei iute

Cina: 250 g budincă de legume cu 70 g iaurt


Sport: 8 min abdomene, 8 min brațe, 90 min bicicletă (33,3 km)

TOTAL CALORII CONSUMATE >1700

TOTAL CALORII MÂNCATE 1120

Comments

  1. Imi era dor de meniurile tale de dieta. Pentru mine ramane un mister cum poti manca atat de putin, esti un exemplu demn de urmat. Atat de multa vointa si putere mai rar. Arata super budinca de legume , imi poti impartasi reteta ? Te pup si mult succes in lupta cu slabitul 😉

    1. Bună,

      Să ştii că nu e aşa puțină mâncare sau poate m-am setat eu iar pe „treabă” dar uneori mănânc că trebuie…nu că îmi este foame. Cred că şi sportul ajută să nu îmi fie foame.

      Budinca este o adaptare după o rețetă a Jamilei.

      Razi un morcov, 2-3 dovlecei, toci o ceapă, 10 ciupercuțe, un ardei, 100g brânză de oaie, 5-6 oua, 1-2 linguri de făină, 3-4 căței de usturoi…le amesteci si le bagi în cuptor până se face… Caută rețeta originală la ea şi o adaptezi cu ce legume vrei.

      Pupici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.