Dimineață: 55 g pâine, 1 felie caşcaval (20 g) şi 45 g fasole bătută (1 lingură), un ness cu un plic cappucino (280 calorii)

Prânz: 300 g mazăre cu orez şi ardei iute (455 calorii) 

Cina: 160 g salată, 50 g ceapă, 60 g brânză de oaie, 60 g lipie (380 calorii)

Sport: ziua 4 cu Carmenuța, 8 minute abdomene, 8 minute brațe, 90 min bicicletă (32,5km)

Total calorii mâncate 1150

Calorii consumate 1600

Comments

  1. Buna Ralucuta, cat ai slabit pana acum? Care este concret strategia ta? Ma refer la nr de calorii consumate zilnic si nr antrenamente / durata / saptamanal.
    Felicitari pentru ambitie si mult succes in continuare!

    1. Bună Ramo,
      Până acum, în 2 luni şi jumătate am slăbit 17 kg.
      Nu ştiu dacă e chiar o strategie…dar fac exact ce am făcut acum 4 ani când am avut supravegherea medicului nutriționist Iulia Filip şi cu ajutorul căreia am slăbit atunci peste 50 de kg.
      Sport fac minim 5 zile pe săptămână cât pot de mult şi am timp ținând cont că am 4 copilaşi… iar calorii consumate (mâncate) pentru o zi: maxim 1200.
      Cam aşa fac…
      Mulțumesc pentru felicitări…dar le păstrezi pentru final să mi le trimiți atunci?
      O zi frumoasa!!!!!

      1. Mutumesc pentru raspuns! Mult succes in continuare! O sa ma las inspirata de tine si ma apuc si eu de treaba. Trebuie vreo -20. Te imbratisez cu drag! Bafta!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.