Comments

    1. A fost și foarte bună…mai ales cu salata, care a fost făcută de soț 😉
      Cartofii și broccoli i-am opărit în puțină apa cu sare și foi de dafin. Restul nu, dovleceii, morcovii și ceapa rase prin răzătoarea mare (stoarse foarte bine) Am pus puțin ulei de măsline, brânză de burduf și ouă (așa întregi, nu bătute separat). Am pus și praf de usturoi.
      Pupici

  1. A fost și foarte bună…mai ales cu salata, care a fost făcută de soț 😉
    Cartofii și broccoli i-am opărit în puțină apa cu sare și foi de dafin. Restul nu, dovleceii, morcovii și ceapa rase prin răzătoarea mare (stoarse foarte bine) Am pus puțin ulei de măsline, brânză de burduf și ouă (așa întregi, nu bătute separat). Am pus și praf de usturoi.
    Pupici

  2. O sa incerc reteta ta, Ralucuta, multumesc. De cand mananc mai controlat am redescoperit cat de minunate sunt legumele. Practic, daca le gatesti dietetic poti consuma o cantitate rezonabila si tot sa pierzi in greutate.
    Sunt tare fericita de cand mananc asa. Acum ma pregatesc de o calatorie unde vor fi multe tentatii – sper sa rezist. 🙂

    1. Legumele sunt bune…și sănătoase, doar să le tratezi cu respect.
      Să știi că nu este rețeta mea, e a Jamilei, eu doar o reinventez și fac modificări la ea.
      Vacanță frumoasă și sa scapi în tentații doar dacă nu te mai întâlnești cu ele…(adică de ex pizza și înghețata ca în Italia nu am mâncat niciunde, castane coapte ca la Paris, covrigi cu unt ca la Viena…etc) Dacă te întâlnești mereu cu prostii de mâncat, nu se merită să îți bați joc de munca ta.
      Pupici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.