12 aprilie: Sport: ziua 5 cu Carmenuţa

Dimineaţă: 100 g căpşuni + 35 g cereale integrale + 30 g stafide

Gustare: 130 g banană

Prânz: 180 g pâine secară + 200 g chifteluţe vegetale

Gustare: 150 g portocală

Cina: 350 g supă cremă broccoli

TOTAL : 1300 calorii

13 aprilie:

Dimineaţă: 118 g chifteluţe vegetale + 120 g pâine secară

Prânz: mâncărică de fasole verde, dovlecei şi soia (38 cal/100g) cu 300 g mămăliguţă

Gustare: 175 g portocală

Cina: salată vinete 100g cu 300 g cartofi fierţi

TOTAL 1210 calorii

Comments

    1. Da, cu soia granule, usturoi, fulgi de cartofi cât să le lege, apă caldă, ceapă, mărar, pătrunjel, piper, seminţe de tot felul… şi le fac la cuptor pe hartie de copt. Ies delicioase. Poţi face din dovlecei, ciuperci, cartofi. Cum îţi plac ţie şi din ce preferi 🙂

  1. Mmm,bun,bun!Multumesc,Ralu!Eu mi-am revenit,sa sti.In sfarsit am inteles ca asta e drumul meu,daca tot calc pe langa no sa-mi ating scopul niciodata,ba mai rau,ajung iar de unde am plecat.Sper sa fie pt totdeauna,de data asta.te pup

    1. Alinuţa, să te ţină hotărârea asta că pentru tine lupţi, dacă tu nu te ajuţi alţii nu au cum din afară.
      Baftă multă şi încearcă să fi cuminteeeeee 🙂
      Pupici dulci

  2. 🙂 Multumesc la fel,Ralu!M-am cantarit azi,1 kg in minus,tot e bine,decat in plus!Dar tare greu e de dat jos 1 kg,in schimb de pus imediat se pune!!! 🙁 Lupt,nu ma las,desi tare mi-e teama ca pantalonii mei rosii o sa ma incapa doar daca devin piele si os.Au scris pe ei 28,ce o fi insemnand?stie cineva ce marime e de fapt 20?!….

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.