10 aprilie: Sport: ziua  3 cu Carmenuţa

Dimineaţă: din păcate nimic pentru prima dată în mai bine de un an, dar am o scuză bună şi sunt fericită că totuşi am reuşit să pap ceva la restul meselor

Prânz: 120 g pâine secară + 112 g roşie + 75 g pate vegetal

Gustare: 150 g portocală

Cina: 600 g supă cremă broccoli

Total : puţin peste 700 calorii  🙁

11 aprilie: Sport: ziua 4 cu Carmenuţa

Dimineaţă: 100 g căpşuni + 35 g cereale + 30 g stafide

Prânz: 300 g mămăligă + 200 g zacuscă

Cina: 600 g supă cremă broccoli + 92 g pâine secară + 20 g ardei iute

Total:1093 calorii

Comments

  1. De unde ati facut rost de DVD-ul „Carmenutei”?:D Mi-ar placea sa-l am si eu,cred ca este mai eficient si mai profitabil decat un abonament la sala.

    1. Bună Raluca 🙂
      Aţi = ai, da?
      De pe net mi l-am comandat a doua zi după ce l-a scos pe piaţă. Deci, cred că am anul cu el.
      Dă-i o căutare pe domnul Google şi eu cred că se mai găseşte. lLa un moment dat a fost şi la ofertă cu revista Unica.
      Nici un sport nu are eficienţă 100% dacă nu este combinat cu un stil de viaţă sănătos.
      Baftă la căutări. Să mă ţii la curent cu rezultatul căutărilor.

  2. Multumesc mult!Si mie imi place foarte mult de ..tine,si iti rasfoiesc blogul si ma inspir.De asemenea,sunt si eu vegetariana de aproape 2 ani. 😀
    Sunt de acord si cu faptul ca stilul alimentar este foarte important,dar miscarea nu ar trebui sa lipseasca… 🙂
    (si cam lipseste).
    Sunt hotarata sa o primesc si eu pe „Carmenuta” in viata mea,ca sa nu mai am nicio scuza in fata lenevitului,pentru ca am aici un exemplu care bate orice scuza. 😀

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.