Sport: 40 minute împărţite pe 8 minute de grupe musculare

Dimineaţa: pâine secară cu salată vinete

Prânz: conopidă verde cu brânză feta  şi ardei iute 

Gustare: căpşuni

Cina:  ciuperci la tigaie, cu usturoi şi mămăligă

Conopida – 414 grame, 103.5 calorii, 9.9 proteine, 0.4 lipide, 21.9 carbohidrati, 10.4 fibre
Branza Feta Olympus – 100 grame, 276 calorii, 16.5 proteine, 23 lipide, 0.7 carbohidrati, 0 fibre
Ardei rosu iute – 10 grame, 4 calorii, 0.2 proteine, 0 lipide, 0.9 carbohidrati, 0.2 fibre
Paine integrala de secara Pema – 70 grame, 135.1 calorii, 3.5 proteine, 0.7 lipide, 25.2 carbohidrati, 6.3 fibre
Salata vinete Toppo Lidl – 100 grame, 88 calorii, 2 proteine, 6.9 lipide, 6.5 carbohidrati, 4 fibre
Capsuni – 300 grame, 96 calorii, 2.7 proteine, 0.9 lipide, 23.1 carbohidrati, 6 fibre
Mamaliga – 300 grame, 210 calorii, 6 proteine, 0 lipide, 45 carbohidrati, 3 fibre
Ciuperci champignon, crude – 300 grame, 66 calorii, 9.3 proteine, 0.9 lipide, 9.9 carbohidrati, 3 fibre
Branza Feta Olympus – 70 grame, 193.2 calorii, 11.6 proteine, 16.1 lipide, 0.5 carbohidrati, 0 fibre
Usturoi – 20 grame, 27.4 calorii, 1.4 proteine, 0 lipide, 5.3 carbohidrati, 0 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 1684 grame, 1199.2 calorii, 63.1 proteine, 48.9 lipide, 139 carbohidrati, 32.9 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

Comments

  1. Cristina,
    Mă bucur că reuşeşti să găseşti inspiraţie în meniurile mele.
    Ideea este să ai un meniu numai cu ce ai chef să mănânci, nu să te simţi obligată cu ceva impus de altcineva. La mine asta funcţionează perfect 🙂
    În legătură cu exerciţiile, ai încercat să dai căutare pe youtube? Eu ţin minte că la început am găsit doar abdomenele făcute de aceast tip. După aceea l-am găsit de tipul ăsta care face mai multe 8 minute pt alte grupe musculare. Înceară să dai căutate ”8 minute pentru un abdomen perfect”
    Sper să găseşti.
    Te pup

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.