Sport: ziua 3 cu Carmenuţa

Dimineaţa: 50 g cereale + 200 g căpşuni + 30 g stafide + 15 g goji

Gustare: 200 g mere

Prânz :100 g  paste integrale + 30 g sos pesto ,

100 g  pâine secară + 100 g măsline + 100 g humus

Cina: 300 g  brocoli fiert

Total zi: peste 1500 calorii

Greutatea: 54,2 kg (după o săptămână de post, greutatea mea este aceeaşi ca atunci când a  început  postul  )

Comments

  1. Buna, Raluca!
    Iti multumesc ca raspunzi mereu la comentariile pe care ti le las si la intrebarile pe care acestea le contin! 😀
    Inainte sa a te asalta cu alte intrebari, am ramas ‘datoare’ cu niste retete de post. Majoritatea meselor mele sunt compuse doar din legume sau fructe, fara a-mi impune asta [doar ca le ador! :D], chiar daca inca nu tin post complet pt. ca mai beau de 1-2 ori pe saptamana cappuccino [micul meu rasfat]. 😀 Printre cele care merita mentionate sun dovleacul la cuptor, ciupercile cu usturoi facute la cuptor sau tigaie teflon, mamaliga, avocado+zeama de lamaie+rosie cherry si mult iubitul meu orez cu legume.. iar ca desert prajitura raw pe care am vazut ca ai incercat-o si tu, batoane O-FORM[care nu sunt cele mai bune, dar macar nu au zahar pt. ca il evit total, si oricum ma limitez la 1-2 max pe saptamana pe post de mic dejun] si mere la blender, fierte putin si cu scortisoara deasupra. 😀

    Iar intrebarile se leaga de modul in care ti-ai stabilit nr caloriilor in timpul slabirii. Mai exact, am observat ca acum ceva timp te limitai la 800-900 de kcal si mult sport si apoi ai crescut numarul de calorii si ai micsorat minutele de sport. Teama mea este ca mancand 800-1000 de kcal pe zi si facand mult sport la un moment dar ar fi stagnat slabirea, de aceea acum ma limitez doar la un antrenament cu CB pe zi, urmand sa cresc durata antrenamentului cand voi ajunge la perioada de platou, daca aceasta va avea loc. Vreau sa iti cer parerea si mai multe detalii, pt. ca probabil ai mult mai multe notiuni ca mine si experienta. Bineinteles, eu imi voi asculta in continuare corpul, dar vreau sa imi elimin niste dubii. 😀

    Sper ca nu te-ai plictisit citind! Multumesc mult! 😀

    1. Bună Ioana,
      Să ştii că răspund cu cea mai mare plăcere la mesaje, (nici vorbă de plictiseală) dar încă odată spun, că eu spun doar ce am făcut eu, ce a mers la mine, sau ce mi-a spus mie doamna dr.
      Eu nu am trecut prin faza de platou, nu ştiu cum am scăpat, aşa că nu prea ştiu despre asta ce să îţi spun, doar că atunci când tot slăbeam am întrebat-o pe dr ce fac daca intru în platou şi mi-a zis că trebuie să măresc sportul, nu să micşorez mâncarea cum credeam eu.
      Eu a trebuit să cresc porţiile pentru că deja nu mai vroiam să slăbesc şi în ritmul de maxim 1000 calorii /zi slăbeam încontinuu şi nu mai vroiam. În legătură cu sportul fac pentru că îmi place, şi acum îmi este foarte greu cu atât de puţin sport, aş prefera mai mult, dar la fel există o limită.
      Faci foarte bine că îţi asculţi corpul şi atunci nu ai cum să dai greş.
      Te pup

  2. Multumesc mult pentru raspuns!
    Intr-adevar, voi continua sa imi ascult corpul care pana acum a fost destul de cuminte, chiar daca l-am chinuit anterior cu muuulte diete esuate tinute dupa ureche.
    Si te inteleg, sportul e minunat! Chiar si acum cand e destul de frig afara, abia astept weekendul ca sa ma pot duce sa alerg la Sala Sporturilor, pe langa antrenamentele cu CB facute in fiecare dimineata de luni pana vineri. Dar greeeeu e cu trezitu’.. :))
    Succes in continuare la mentinerea siluetei! Si felicitari iar pentru reusita, cred ca doar cineva care se chinuie constant cu problema kg in plus stie ce lupta psihica trebuie dusa in fiecare zi! :))

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.