Sport: ziua 2 cu Carmenuţa

Dimineaţa: stafide + goji + zmeură + căpşuni

Gustare: banane

Prânz: pâine secară + tofu+ ardei gras galben (am un curs până seara, aşa că prânzul va fi luat la şcoală şi va fi compus din sandviş)

Cina: supă cremă legume

Stafide Jumbo Orlando’s – 30 grame, 92 calorii, 0.8 proteine, 0.2 lipide, 21.3 carbohidrati, 1.2 fibre
Goji berries Sanovita – 15 grame, 39.1 calorii, 1.8 proteine, 0.7 lipide, 6.5 carbohidrati, 0 fibre
Zmeura (congelata) – 150 grame, 67.8 calorii, 1.7 proteine, 0 lipide, 15.3 carbohidrati, 6.6 fibre
Capsuni congelate – 150 grame, 52.5 calorii, 0.6 proteine, 0.2 lipide, 13.7 carbohidrati, 3.2 fibre
Banane – 250 grame, 222.5 calorii, 2.8 proteine, 0.8 lipide, 57 carbohidrati, 6.5 fibre
Paine integrala de secara Vita Star – 128 grame, 253.4 calorii, 6.4 proteine, 1.3 lipide, 46.1 carbohidrati, 14.1 fibre
Tofu afumat Inedit – 150 grame, 167.1 calorii, 17.9 proteine, 6 lipide, 7.5 carbohidrati, 0 fibre
Ardei gras galben – 145 grame, 39.2 calorii, 1.5 proteine, 0.3 lipide, 9 carbohidrati, 1.3 fibre
Supa crema de legume Knorr – 500 grame, 125 calorii, 2 proteine, 4.5 lipide, 18 carbohidrati, 0.5 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 1518 grame, 1058.6 calorii, 35.5 proteine, 14 lipide, 194.4 carbohidrati, 33.4 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

Comments

  1. Buna seara si multumim pentru postarea zilnica a meniului, chiar ajuta (mai ales pe cei care tinem post).

    Va deranjez 🙂 cu o intrebare, referitoare la planificarea meselor pentru ziua urmatoare: le si cantariti (de azi pe maine, de exemplu)? Va portionati mancarea cu o zi inainte, o tineti in recipiente sau cantitatile sunt doar orientative? Intreb pentru ca… eu sunt dezastru nuclear cand vine vorba de controlul cantitatilor ingurgitate, poate dac-as pune in caserole de azi pentru maine m-ar ajuta. Va multumesc anticipat pentru raspuns.

    PS: Retin colectia de magneti prezentata anterior si va intreb daca aveti cumva si unul din Frankfurt? Daca nu si daca v-ar interesa, anuntati-ma si se rezolva :).

    1. Bună Dia,
      Mă bucur mult de tot că pot ajuta cu o mică idee, mai ales în perioada de post. Dar te rog să nu consideri că sunt neapărat şi corecte din punct de vedere nutriţional meniurile mele (cel puţin nu mereu)
      Mulţumesc pentru întrebarea despre magneţii. Am din Frankfurt, mi-a adus soţul meu când a trecut pe acolo. Frumos rău gestul tău 🙂
      Referitor la cântărirea mâncării şi planificarea meniului. Mai întâi mă găndesc cam ce aş mânca ziua următoare, ce am prin frigider şi ce program urmează să am. După ce mi-am făcut meniul, îl calculez. După aceea pentru dimineaţă mi le pregătesc de seara (cerealele, fructele…) fructele pe care le iau la şcoală le cântăresc şi pe ele de seara. Mâncarea de la prânz şi seara o fac când vin şi îmi cântăresc întotdeauna cât îmi pun în farfurie şi pun în funcţie de cât am calculat.
      Pentru mâine de ex pentru că ştiam că plec dimineaţa şi mai vin tocmai după amiaza târziu, mi-am luat şi prânzul la mine.
      Acum am crescut considerabil cantităţile, cu toate că la numărul caloriilor nu se vede, cantităţile s-au dublat, poate chiar triplat.
      Vă deranjez = te deranjez = nu mă deranjezi absolut deloc, din contra îmi face mare plăcere să ştiu că din mica mea experienţă pot să ofer şi altor femei care au grijă de ele. 🙂
      Dacă începi să îţi cântăreşti poate te linişteşti cu cât ai voie să papi. Şi te înveţi că mai mult nu mai ai de unde 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.