Astăzi am avut meniul compus din:

Dimineaţă: 50 g  cereale integrale cu 2 g scorţişoară şi  100 g afine negre

Prânz: 200 g zacuscă de ardei verzi cu 400 g mămăligă

Cina: 100 g tofu cu 400 g fasolică verde (fiartă) amestecată cu un sos din:  usturoi, sos soia, oţet, ulei, mărar, pătrunjel, cimbru.

Total zi: în jur de  1200 calorii

Sport: 40 minute compuse din seriile ”8 minute”

Comments

  1. Buna Raluca,

    Continui sa-mi fii un model de constiinciozitate. Bine ar fi daca as putea sa te urmez si eu cu CONSTIINCIOZITATE…

    Dar eu inca sunt in vacanta pana maine. Dupa cele doua saptamani petrecute la parintii mei, de doua zile sunt in familia prietenului, unde continui cu dezmatul alimentar.

    Vreau sa te intreb daca n-a fost grea trecerea la un aport caloric mai mic dintr-o data? Cum faci cand ti-e foame intre mese?

    Numai bine,
    Lili.

    1. Bună Lili,
      Dacă ai ştii cât iubesc senzaţia de burtică goală, adică cu o cantitate atât cât îi trebuie. Nici sătulă,dar nici să îi fie foame.
      Abia aşteptam ziua de 2 ianuarie să reîncep fără postii mâncate aiurea şi mai ales fără dulciuri, care nu îmi mai fac aşa mare plăcere.
      Să ştii că nu mi-a fost greu deloc, iar senzaţia de foame nu o am. Contează cum îţi începi ziua, cu ce fel de alimente, contează să ai 3 mese pe zi. Dacă mi-ar fi foame aş mai avea voie 2 gustări, dar deocamdată nu a fost nevoie.
      Sper să nu prelungeşti prea mult vacanţa culinară, deoarece după aia îţi este şi mai greu să te pui pe drumul drept.
      Dacă ţi-ai propus o pauză să o respecţi, chiar dacă mai ai în casă produse apetisante. Dacă începi de mâine, de poimâine… o să ajungi la săptămâni de mâncat dezorganizat (acum vorbesc din experienţa anterioară).
      Doar prima zi îţi mai stă gândul la ele, după aceea îţi aduci aminte ce frumoasă este senzaţia de ordine culinară.
      Te pup!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.