Dimineață: 150 g vișine congelate, 150 g iaurt Zuzu 2%, 50 g cereale integrale, 2 g scorțișoară, un ness cu un plic cappucino

Prânz: 300 g ciulama de ciuperci cu 200 g mămăligă

Cina: 300 g piure de cartofi

SPORT:  peste 115 minute: ziua 1 cu Carmen Brumă, ziua 2 cu Carmen Brumă,  ziua 3 cu Carmen Brumă, ziua 4 cu Carmen Brumă, ziua 5 cu Carmen Brumă,  8 minute abdomene, 8 minute brațe, 8 minute fese, 8 minute picioare, 8 minute stretching

TOTAL CALORII MÂNCATE 1300

TOTAL CALORII CONSUMATE PRIN SPORT : peste 500

Comments

  1. Buna, Ralucuta! Cand gatesti, cum calculezi caloriile/portie? Cantaresti ingredientele crude, apoi cantitatea totala de mancare obtinuta si raportat la nr.total de calorii, calculezi portia ta?
    Si cum adaptezi mancarea pt intreaga familie, care probabil mananca mai putin dietetic? Iti dau un exemplu: in seara asta vreau sa fac dovlecei si cartofi dulci la cuptor pt mine si sotul meu. Sigur ca folosesc aceeasi tava, dar pe legumele lui vreau sa pun cascaval, pe ale mele nu. 🙂 Asa faci si tu?
    Te pup si iti multumesc!

    1. Bună Zînzi,
      Ai mei de obicei papă cu carne, deci o fac separat pentru ei. Pentru mine fac separat. În afară de chestiile comune gen mămăligă cu brânză, spirale cu brânze…etc.
      Așa că îmi e ușor de calculat. Cântărit după de ex mămăliga. Sau aproximez de exemplu pentru o ciorbă de legume. Sau chiar calculat tot, înainte și după
      Nu înțeleg de ce să nu papi și tu legumele cu puțin cașcaval? E otrăvitor? 😉 Bănuiesc că nu pui o tonă..razi puțin pentru gust, așa că ai voie
      Pupici

  2. Multumesc pentru explicatii, Ralucuta! Sa stii ca mi-am pus si eu cascaval peste legume si tare bune au fost!:)
    Am observat ca tu esti genul ‘totul sau nimic’, ai o fire perfectionista. Asa ca inteleg foarte bine de ce zici ca o amandina (care e si preferata mea, alaturi de ecler) ar fi o catastrofa pentru psihicul tau.
    Pentru mine nu e realist sa imi spun ca nu voi mai gusta niciodata o prajitura, sau o placinta cu branza sau mai stiu eu ce… asa ca trebuie cumva sa imi spun ‘asta e, s-a intamplat, mi-a placut :)))), mergem mai departe’.
    Mi-ar placea mult sa mai pui poze cu tine si sa ne povestesti, in masura in care ai timp, cum e trecerea psihologica de la multe kg la putine si mai ales, ce crezi ca ajuta pentru mentinerea pe termen lung si foarte lung a siluetei minunate.

    Sa ai un week-end frumos si linistit!

    1. Cu mare drag! Cred că legumele au fost foarte bune.
      Da, sunt genul totul sau nimic. Dar eu nu zic că niciodată nu o sa mai savurez o amandină sau ecler sau cremșnit sau cornulețe cu gem sau cremă de zahăr ars sau tort ciocolatos sau cozonac. Zic doar: acum nu este momentul sau nu îmi trebuie acum sau poate mâine. Deci nu exclud ca într-o zi va veni timpul lor. Așa mă păcălesc
      Referitor la articolul de care spuneai…o să mă gândesc. Când mă va buși inspirația, plus să reușesc să pun cap la cap ideile, o să îl scriu.
      Pupici și o seară bună!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.