Dimineaţa aceasta mi-a adus un mare zâmbet pe buze 🙂 🙂 🙂 pentru că am mai scăzut câteva sute de grame (800 g) şi cântarul deja mi-a arătat o altă cifră ideală.

Îmi spunea cineva  că atunci când începi să atingi idealul pe care ţi l-ai propus  referitor la kilograme, abia atunci încep poftele.

Aşa este. La greutatea de acum, am sperat mult, mult  timp, şi la începuturile schimbării, cam aici vroiam să ajung. Dar uite că aşa e omul nemulţumit şi acum că am ajuns unde nici nu visam acum 5-6 luni, mi-am zis că dacă se poate să dau jos încă 3-4-5 de ce nu?. ”Dacă” e doar un mod de a spune, pentru că sigur se va putea, numai răbdare să am.

Dar au început şi poftele, pe care le voi evita şi le voi birui, că pănă la urmă nu sunt poftele mai tari ca mine. Nu??? Am făcut un nou tort săptămâna aceasta, un tort pentru tăicuţa, cum îi spun eu, pentru că a fost ziua lui pe 29 septembrie. Am făcut o nouă reţetă, un tort cu blat subţire dar cu două straturi de cremă delicioasă (cred, că nu am gustat, aşa că nu vă pot povesti de gust) şi un strat de glazură şi mai bun ( la fel nu am gustat). Dar pofta de data asta a fost destul de mare, însă nu am cedat nici măcar cu o linguriţă.

Ataşez o poză cu mine, făcută astăzi la atelierul verişoarei lui Costinel, Kinga, singura creatoare de modă de  tricotaje din ţară. Nu am putut să mă abţin să nu probez o creaţie de-a ei. Vă place? Merită tot efortul de a mă abţine de a gusta din tort, nu???

Meniul de astăzi a fost aşa:

Dimineaţa: o felie de pâine cu urdă

Prânz: cartifi fierţi cu jumătate de gogonică

Gustare 1 măr delicios ionatan 100%

Cina : broccoli fiert, brânză capră şi cu ardei iute.

Sport : 8 minute pentru un abdomen perfect, 8 minute braţe, 8 minute coapse şi fesieri, 8 minute picioare, 8 minute stretching

Cartofi fierti – 250 grame, 217.5 calorii, 4.8 proteine, 0.3 lipide, 50.3 carbohidrati, 5 fibre
Gogonele – 50 grame, 18 calorii, 0.6 proteine, 0.1 lipide, 4.2 carbohidrati, 0.6 fibre
Broccoli fiert – 400 grame, 140 calorii, 9.6 proteine, 1.6 lipide, 28.8 carbohidrati, 13.2 fibre
Telemea de capra Olympus – 100 grame, 270 calorii, 15 proteine, 23 lipide, 0.7 carbohidrati, 0 fibre
Mar Ionatan – 150 grame, 78 calorii, 0.6 proteine, 0.3 lipide, 20.7 carbohidrati, 3.6 fibre
Paine integrala de secara Vita Star – 56 grame, 110.9 calorii, 2.8 proteine, 0.6 lipide, 20.2 carbohidrati, 6.2 fibre
Urda cu smantana Olympus – 100 grame, 152 calorii, 12 proteine, 10 lipide, 3.5 carbohidrati, 0 fibre
Ardei rosu iute – 25 grame, 10 calorii, 0.5 proteine, 0 lipide, 2.3 carbohidrati, 0.4 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 1131 grame, 996.4 calorii, 45.9 proteine, 35.9 lipide, 130.7 carbohidrati, 29 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

Comments

  1. Nu te cred ca vei ceda tu poftelor,prea mult ai luptat ca sa fii aici,prea multa ambitie ai avut ca sa cedezi acum. E foarte frumos torul,multumita tie o sa mai fac si eu,nu ma dau batuta asa usor,trebuie sa-mi iasa.
    Cat despre pofte….cred ca o mica gurita poti lua, o data pe luna, si tu ptr a simti toate caloriile si tot gustul acelei pofte,desi o gurita…anuleaza o masa sau o gustarica SANATOASA……

    1. Eu ştiu că nu voi ceda, doar că am descoperit că odată cu silueta au venit şi poftele.
      Nici măcar nu cred că merită să dau merele mele gustoase sau zmeura/căpşunile pe o gură de tort.
      Nu e mai bine să pot mânca un bol de căpşuni decât o gură de tort? Eu zic că da.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.