Sport: 40 minute aerobic compuse din cele 8 minute pe grupe musculare

Dimineaţa: omletă cu ciupercă şi pâine secară

Prânz: cereale cu iaurt, cu zmeură, scorţiţoară şi pudră de roşcove

Gustare: banană

Cina: paste integrale fierte servite cu salată de sfeclă roşie crudă

Ciuperci champignon, crude – 54 grame, 11.9 calorii, 1.7 proteine, 0.2 lipide, 1.8 carbohidrati, 0.5 fibre
Ou de gaina – 58 grame, 82.9 calorii, 7.3 proteine, 5.5 lipide, 0.4 carbohidrati, 0 fibre
Paine integrala de secara Pumpernickel Vita Star – 89 grame, 176.2 calorii, 4.5 proteine, 0.9 lipide, 32 carbohidrati, 9.8 fibre
Fulgi de cereale (grau, secara, ovaz, orz) Sanovita – 51 grame, 163.2 calorii, 5.9 proteine, 1.7 lipide, 31 carbohidrati, 4.9 fibre
Zmeura – 300 grame, 156 calorii, 3.6 proteine, 2.1 lipide, 35.7 carbohidrati, 19.5 fibre
Pudra de roscove Sano Vita – 6 grame, 13.3 calorii, 0.3 proteine, 0 lipide, 2.6 carbohidrati, 0 fibre
Scortisoara macinata – 3 grame, 7.8 calorii, 0.1 proteine, 0.1 lipide, 2.4 carbohidrati, 1.6 fibre
Spaghete integrale nr. 5 Barilla – 80 grame, 280.8 calorii, 10 proteine, 2 lipide, 53.4 carbohidrati, 4.8 fibre
Iaurt probiotic 2% Olympus – 150 grame, 84 calorii, 7.8 proteine, 3 lipide, 6.3 carbohidrati, 0 fibre
Sfecla rosie cruda – 150 grame, 64.5 calorii, 2.4 proteine, 0.2 lipide, 14.4 carbohidrati, 4.2 fibre
Banane – 120 grame, 106.8 calorii, 1.3 proteine, 0.4 lipide, 27.4 carbohidrati, 3.1 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 1061 grame, 1147.4 calorii, 44.9 proteine, 16.1 lipide, 207.4 carbohidrati, 48.4 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.