16 aprilie 1230 calorii

Sport : ziua 2 cu Carmenuţa

Dimineaţă: 100 g căpşuni + 30 g stafide + 40 g cereale integrale

Prânz: 115 g pâine + 75 g pate vegetal + 218 g ardei gras galbenpapa

 

Cina: 300 g mămăligă + 100 g tofu

17 aprilie: 1066 calorii

Sport : ziua 3 cu Carmenuţa

Dimineaţă: 100 g căpşuni + 30 g stafide + 40 g cereale integrale

Gustare: 150 g banană

Prânz: 600 g mâncărică soia cu fasole verde şi dovlecei

Cina: 300 g mămăligă +  400 g varză

Comments

  1. Daca ai sti Ralu ce ciuda imi e ca aici nu gasesc pateu vegetal,soia,tofu nu stiu…dar merg eu acasa si imi fac rezerve!si de nuci,de pateu vegetal,de seminte fel de fel.Intre timp sunt pe drumul cel bun,am fost cuminte si azi 😉

  2. Ralu,observ ca zilnic papi stafide.Eu le ador,dar am fixata ideea ca ingrasa,desi mai mult de cat sta intr-un pumn mic de-al meu nu mananc niciodata.Lamureste-ma,te rog!Multumesc

    1. 30 g de stafide înseamnă o lingură, deci nu au cum să îngraşe. Dacă aş păpa o pungă de 500g, da, că au 300cal/100g, dar o porţie mică nu îngraşă.
      Dacă consideri că din cauză unui pumn de stafide nu slăbeşti, renunţă la ele o perioadă şi vezi ce se întâmplă. Sau nu mai măsura cu pumnul ci cu un cântar, ca să fi sigură cât pap 😉

  3. Tocmai cand ma pregateam sa-ti spun c-o sa dai in pelagra cu atata mamaliga ,constat ca ai infulecat 6 felii de paine doar la pranz…hm…esti obisnuita cu cantitati foarte mari de mancare, ce sa spun, se vede ca vii de departe…
    Pateul vegetal e un lucru foarte rau, sa stii.

    @alinutza.Singurul aliment de calitate sunt stafidele.Plus ca mancate dimineata dau un pic de energie pentru munca de zi cu zi.Restul e umplutura fara valoare .Si cerealele de dimineta poti sa mai zici ca au ceva vitamine cu toate ca uruiala nu e chiar ok in fiecare zi.

    1. Nu te supăra Liana, dar de unde ai dedus tu că am avut 6 felii de pâine? Vezi cumva poza meniului? Crezi că este pusă degeaba acolo sau e luată de pe internet? Este poza cu prânzul meu. Se văd mai mult de 2 felii de pâine?
      Eu nu înfulec, eu mănânc, iar dacă eram obişnuită cu cantităţi mari de mâncare nu reuşeam să slăbesc în ritmul şi felul în care am făcut-o.
      Te rog mult de tot când şi dacă mai pui comentarii la mine pe blog, să fie corecte, nu inventate de tine, să fie scrise într-un mod elegant, dacă poţi fără să mă jigneşti sau să mă ataci.
      Iar despre pelagră, ar trebui să ştii că nu se face decât dacă mălaiul este stricat. La mine în casă nu există produse expirate sau nici măcar învechite.
      Uruiala de care tu zici că eu mănânc, află că este aprobată 100% de nutriţionistul meu, cel cu ajutorul căruia nu numai că am slăbit, dar mă şi menţin foarte bine de 7 luni.
      Nu te pune nimeni să ai meniul meu, nici măcar nu îl public ca ceva 100% bun.
      Este jurnalul meu alimentar şi gata.

  4. Liana draga, vad ca mereu esti contrariata de meniurile puse pe acest blog. Cine te mai pune sa citesti? Ai optiunile la indemana. Daca consideri ca nu sunt atat de bune meniurile si preferi altceva :”infuleca” tu alimente de calitate si nu umplutura fara valoare si nu mai comenta atata. Meniul e urmarit zilnic de medicul nutritionist,persoana aceea cu studii de specialitate in acest domeniu si e singurul in masura sa-si dea cu parerea.
    M-am cam saturat de oamenii care brusc au descoperit nutritia, slabitul, mancarea sanatoasa gen quinoia,germeni de lucerna,etc, cand pe vremea lui Ceausescu nu mai putea de cata soia mancam si cand prindeam o portocala, era Dumnezeu pe pamant.
    Asa ca hai sa revenim cu picioarele pe pamant, sa mancam sanatos si COMESTIBIL, sa ne educam alimentar copii si cu mancare sanatoasa dar si cu un Mc. Donald’s din cand in cand.

  5. 🙂
    1.Am cantar de bucatarie, special pt alimente:am pus 6 felii de paine neagra feliata pe el si fix 110 grame arata.Daca doar 2 felii de-ale tale au 115 grame inseamna oricum ca e o paine foarte densa.
    2.Ai foarte putine vitamine in alimentatie, proteine 0,lipide f putine…Pelagra se face de la lipsa de vitamine, anemia pernicioasa idem.
    3.Eu te cred ca ai slabit cu meniul asta, mi-e greu sa-mi imaginez insa cat mancai inainte daca ai slabit mancand cate 700 de grame de mamaliga cu varza la o singura masa!Tu ai foarte putine calorii la cantitati mari si foarte mari de alimente, asta spun eu.Probabil mai aveai si dulciuri la greu si grasimi, inainte.
    4.”Uruiala”inseamna „cereale” ,eu le spun uruiala pt ca asta e termenul romanesc dintotdeauna.E adevarat ca acum se cauta exprimari englezesti ca sa sune mai interesant pt consumatori…dar tot uruiala e, cu toate ca daca stau sa ma gandesc aia era doar cereala macinata,neseparata de tarata,adica de coaja( facute asa special pt animale), astea la punga precis mai au si ceva conservanti,chiar daca nu scrie pe eticheta.
    5.Cat despre soia de acum 20 de ani, aia nu era modificata genetic.

    1. Te cred că ai cântar de bucătărie, şi eu am, iar pâinea mea asta este. Este densă, făcută din multă ”uruială” cum îi spui tu, nu este o pâine umflată de drojdie şi aer. Mie asta îmi place şi m-am obişnuit cu ea.
      Nu mai vreau să comentez altceva, dar iar cred că nu ai fost atentă. Unde vezi 700 g mămăligă la o singură masa? Am câte 400 g/porţie.
      Fiecare este liber să consume ce îi place, cum îi place şi în ce cantităţi doreşte.

  6. Am spus 700 de grame mamaliga +varza.Impreuna dau 700,ceea ce e o cantitate foarte mare pt orice masa, cu atat mai mult pt cina.
    Roxy , mare lucru ai spus,doar ca ai omis cuvantul „alimentara”,educatia alimentara…

    1. Am înţeles, şi nu mai am chef să comentez nimic pentru că nu am de ce să îmi justific meniul mereu.
      Mai pot spune multe, dar am decis că mă voi opri aici cu orice comentariu la acest subiect.
      Repet, meniul nu este publicat pentru a fi copiat de nimeni, nu este cură de slabire sau ceva ce am inventat eu, este modul meu de a trăi şi felul în care îmi place mie să mănânc. Nici măcar nu afirm că poate să fie 100% corect în fiecare zi, dar o viaţă nu o poţi trăi numai în corectitudine alimentară sau să mulţumeşti pe toată lumea. Plăcerile şi gusturile nu se discută.
      Fiecare e liber să trăiască cum vrea, să creadă ce vrea şi să judece pe toată lumea, dar mai greu este când te afli într-o situaţie pe care o judeci cu uşurinţă la altul.

  7. E bine sa mancam ca sa traim nu sa traim ca sa mancam.
    Trebuie sa mancam in cantitati rezonabile, sa-i dam organismului toate principiile alimentare, nu e bine sa ne privam ori sa facem excese a la long.
    Oamenii incep sa-si piarda busola sau poate ca unii n-au avut-o niciodata, iar de gasit se pare ca nimeni nu incearca.

    1. Este foarte bine că tu eşti foarte cumpătată, că ţi-ai găsit mereu busola alimentară, că trăieşti 100% cum vrei, că nu faci niciodată nicio greşală alimentară. Te felicit sincer pentru asta!
      Dacă eu aş fi avut cumpărarea alimentară, nu era acest blog, nu apucam să fac ceva mai mult pentru mine, nu ajungeam să merg la nutriţionist, nu ajungeam să apar în diverse articole sau la TV, nu ajungeam să încerc să am 5 zile pe săptămână de sport, să am un jurnal alimentar, să nu depăşesc un anumit număr de calorii, să învăt cum să îmi găsesc gustul care mi se potriveşte şi mă face fericită şi sănătoasă. Eu mănânc ca să trăiesc dar aş fi ipocrită să spun că mâncarea nu îmi face plăcere. Dacă aş ajunge să mănânc doar ca să trăiesc, să nu mai simt gustul mâncării sau să nu mai simt fericire când m-aş aşeza la masă ar însemna că aş fi într-o depresie gravă, iar asta pentru mine nu îmi doresc.
      Eu sunt fericită pentru că am trăit perioada aceea de obezitate datorită (nu din cauza) ei am ajuns să înţeleg multe lucruri şi mai ales am învăţat ce înseamnă dragostea adevărată.
      Fiecare om este unic, nu trebuie şi nici nu avem noi niciun drept să judecăm pe cineva cum sau de ce mănâncă ceva.

  8. Oare ce pot castiga oamenii criticandu-i negativ pe altii…? Doar IMPRESIA ca sunt mai buni sau mai „sus” decat altii.
    De fapt, Raluca, tu esti mai sus ca rezisti frumos, pe toate planurile!
    Hai mai bine sa invatam sa criticam constructiv, si sa ne facem si noua, si altora un bine!
    Am citit aceasta carte si o recomand, e usor de citit si de aplicat: http://www.curteaveche.ro/influenta-limbajului-pozitiv-stapaneste-puterea-limbajului-pozitiv-limbajul-succesului-editia-a-ii-a.html

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.