Sport : ziua 2 cu Carmenuța

Dimineața : 400 g zmeură cu 50 g cereale integrale + 10 g pudră de roșcove + 5 g scorțișoară

Prânz: 300 g mămăligă + 100 g brânză de capră

Gustare: 400 g căpșuni

Cina: 400 g conopidă fiartă

Zmeura – 400 grame, 208 calorii, 4.8 proteine, 2.8 lipide, 47.6 carbohidrati, 26 fibre
Fulgi de cereale (grau, secara, ovaz, orz) Sanovita – 50 grame, 160 calorii, 5.8 proteine, 1.7 lipide, 30.4 carbohidrati, 4.9 fibre
Pudra de roscove Sano Vita – 10 grame, 22.2 calorii, 0.5 proteine, 0.1 lipide, 4.3 carbohidrati, 0 fibre
Scortisoara macinata – 5 grame, 13.1 calorii, 0.2 proteine, 0.2 lipide, 4 carbohidrati, 2.7 fibre
Mamaliga – 300 grame, 210 calorii, 6 proteine, 0 lipide, 45 carbohidrati, 3 fibre
Telemea de capra Olympus – 100 grame, 270 calorii, 15 proteine, 23 lipide, 0.7 carbohidrati, 0 fibre
Conopida – 400 grame, 100 calorii, 9.6 proteine, 0.4 lipide, 21.2 carbohidrati, 10 fibre
Capsuni – 400 grame, 128 calorii, 3.6 proteine, 1.2 lipide, 30.8 carbohidrati, 8 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 1665 grame, 1111.3 calorii, 45.5 proteine, 29.4 lipide, 184 carbohidrati, 54.6 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.