De cinci ori mămică. Despre dietă, slăbit, sport. Stil de viață sănătos.

Dietă cu gust

23 februarie 2013

Dimineaţă: 150 g iaurt 2% Oly + 100 g căpşuni + 40 g cereale integrale + 30 g stafide

Prânz: 220 g conopidă + 127 g broccoli + 190 g ciuperci + 100 g brânză oaie

IMG_0645

Gustare: 150 g banană

Cina: salată din 175 g castravete + 28 g ceapă + 7 g mărar cu 100 g cuş-cuş

Sport: 8 minute abdomene, 8 minute braţe, 8 minute fese, 8 minute picioare, 8 minute relaxare, ziua 2 şi ziua 4 cu Carmenuţa (încălzirea şi relaxarea de la Carmen le-am făcut o singură dată)

Total: 1292 calorii

S-ar putea să-ți placă și...

8 comentarii

  1. liana spune:

    Tu nu bei cafea niciodata ? Cum rezisti fara ?

    1. ralucuta spune:

      Ba da, beau un ness mare dimineaţa şi o cafea imensă când vin de la şcoală. Dar fără zahăr, îndulcitor, lapte sau alte chestii adaugate. Simple, negre şi foarte tari. Altfel nu aş rezista fără să strâng de gât pe cineva 🙂 🙂 🙂

  2. Ai avut energie, nu gluma!

    1. ralucuta spune:

      Daaa, şi aş mai fi făcut, dar zilele 1,3,5 le-am lăsat pentru mâine 😉

  3. Aha, pai zi asa !ma miram eu sa mergi la scoala doar cu cateva grame de brocoli. 🙂

    1. ralucuta spune:

      Aşa zic. 😉
      Dar dimineaţa nu am broccoli în meniu.
      Nessul de dimineaţă are rolul de a mă binedispune, de a mă trezi şi nu de a-mi ţine de foame 🙂

  4. liana spune:

    Evident ca nu tine de foame nessul( n-ar avea cu ce ),dar cofeina da energie,trezeste creierul, ceea ce pentru un om care incearca sa invete e foarte important.
    Am vazut ca ai stafide ceea ce conteaza,intr-adevar,au glucide macar.

    1. ralucuta spune:

      Da, îmi trezeşte creierul care dacă apucă să doarmă 2 ore legate pe noapte. Degeaba mă bag la ora 11 în pat, dacă se trezesc pe rând boboceii mei. Aşa că dimineaţa, după micul dejun, nessul este singurul meu prieten.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

%d blogeri au apreciat: