Dimineaţă: 150 g căpşuni + 30 g cereale secară + 30 g stafide + 2 g scorţişoară

Prânz: 250 g brânză proaspără Delaco 0,2% + 189 g ardei gras roşu

bânzica

Cina: 100 g brânză oaie + 400 g ciuperci

ciupercuţe

Total: 855 calorii

Comments

  1. Bravo Ralu,imi dai numai idei bune!ma inspir,ma inspir :)Pacat ca nu stiu cu ce sa inlocuiesc cerealele de secara,oare merg 2 biscuiti digestivi?cam 45cal unul…

    1. Mă bucur Alinuţa. Despre biscuiţi: din punct de vedere caloric, e bine, dar nutriţional şi compoziţie nu cred… aia au zahăr. Şi poate găseşti alt tip ce cereale integrale pe care le poţi consuma. Dar până la urmă tu încearcă, şi vezi ce iese 🙂

  2. Arata interesant branzica ta cu ardei infipti in ea.

    In alta ordine de idei m-am mai uitat pe meniurile tale postate aici si am o intrebare, nu sunt putine 800-900 calorii pe zi?

    Zi frumoasa!

  3. Of Ralu,m-am tot uitat,zau de nu,dar nu gasesc cereale integrale!ba sunt combinate cu ciocolata,ba au fulgi de porumb/orez…acum nu mor eu inca 3,sapt,si o sa-mi aduc de acasa.Au zahar biscuitii,stiu sigur,se simte si la gust,dar fara zahar nu gasesc 🙁 si o data/sapt,2,no fi moarte de om.Ce sa fac?

    1. Să faci ce simţi că vrea corpul tău.
      Dacă cerealele acelea integrale pe care le găseşti au puţină ciocolată, poate că totuşi sunt mai sănătoase decât nişte biscuiţi cu zahar.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.