Dimineaţă: 150 g vişine + 30 g stafide + 30 g cereale + 2 g scorţişoară

Gustare: 200 g măr

Prânz: 400 g supă cremă de legume (ciuperci, dovlecel, morcov, gulie, ceapă)

Gustare: 108 g banană

Cina: 500 g supă cremă + 130 g tofu

Total: 815 calorii

Comments

  1. Buna Raluca,
    N-am mai scris de mult pe blogul tau desi te urmaresc cu fidelitate, in fiecare zi.
    Mi se pare ca in ultimul timp mananci extraordinar de putin (stiu ca ai spus intr-un post ca vrei sa mai slabesti) dar nu inteleg de ce nu mananci nici macar legume… Apoi este alegerea ta, dar uitandu-ma pe facebook la tine, esti deja slaba, si nu pot sa nu ma gandesc daca nu exagerezi putin acum… dupa slabire urmeaza mentinere, nu obsesie desi in Romania numai despre asta se vorbeste.
    Am fost in Romania acum cateva zile si m-am speriat ca lumea este obsedata de slabire, cei mai mari, caci copii sunt obezi.
    Cred ca cel mai important este cumpatarea si sa avem grija ce le dam copiilor de azi, adultilor obezi de maine.
    Sper sa nu te superi, este doar constatarea mea.
    Te pup,
    Lili

  2. Buna Lili, eu am in fiecare zi fructe si legume in meniu si in fiecare zi imi calculez absolut tot asa ca am un meniu foarte echilibrat. Supa crema este din legume, nu?
    Nu se vad in pozele de pe FB cele 2-3kg pe care le-am pus de la Paste. Pe ele vreau sa le dau jos. Iar obsesia mea pt slabit cred ca o sa ramana toata viata.
    Iti multumesc pentru fidelitatea ta.
    Te pup

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.