Sport: ziua 2 cu Carmenuţa

Dimineaţă : 150 g iaurt 2%+ 50  g cereale integrale  + 30 g stafide + 15 g pudră de roşcove

Gustare: 250 g căpşuni

Prânz: 400 g broccoli fiert + 100 g urdă 10% + 20 g sos de ardei iute

Gustare: 250 g căpşuni

Cina: 400 g cartofi fierţi + 20 g sos pesto

Cartofi fierti – 400 grame, 348 calorii, 7.6 proteine, 0.4 lipide, 80.4 carbohidrati, 8 fibre
Sos pesto Delhaize – 20 grame, 75.2 calorii, 1 proteine, 7.8 lipide, 0.2 carbohidrati, 1.1 fibre
Broccoli fiert – 400 grame, 140 calorii, 9.6 proteine, 1.6 lipide, 28.8 carbohidrati, 13.2 fibre
Capsuni – 500 grame, 160 calorii, 4.5 proteine, 1.5 lipide, 38.5 carbohidrati, 10 fibre
Iaurt probiotic 2% Olympus – 150 grame, 84 calorii, 7.8 proteine, 3 lipide, 6.3 carbohidrati, 0 fibre
Fulgi de cereale (grau, secara, ovaz, orz) Sanovita – 50 grame, 160 calorii, 5.8 proteine, 1.7 lipide, 30.4 carbohidrati, 4.9 fibre
Stafide Jumbo Orlando’s – 30 grame, 92 calorii, 0.8 proteine, 0.2 lipide, 21.3 carbohidrati, 1.2 fibre
Pudra de roscove Sano Vita – 15 grame, 33.3 calorii, 0.7 proteine, 0.1 lipide, 6.5 carbohidrati, 0 fibre
Urda cu smantana Olympus – 100 grame, 152 calorii, 12 proteine, 10 lipide, 3.5 carbohidrati, 0 fibre
Pasta de ardei iute Piros  Arany – 20 grame, 14.2 calorii, 0.4 proteine, 0.9 lipide, 1.2 carbohidrati, 0 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 1685 grame, 1258.7 calorii, 50.2 proteine, 27.2 lipide, 217.1 carbohidrati, 38.4 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

Comments

  1. eu spun ca puteti manca ce vreti insa ca sa slabiti puteti ca o data sau de doua ori pe saptamana sa urcati scarile la bloc si transpirand veti slabi pana veti ajunge sa aratati ca paiul.

    1. Nu ştiu de ce crezi că aş vrea să arăt ca un pai, şi în al doilea rând nu văd cum poţi să reuşeşti să slăbeşti sănătos 48 kilograme doar făcând de 2 ori pe săptămână sport, dar modul de alimentaţie să rămână neschimbat.
      Eu mă simt mai mult decât bine cu stilul meu de a mânca şi a trăi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.