Dimineaţă: 40 g cereale integrale + 150 g iaurt Oly 2%

Prânz: 80 g lipie + 115 g roşie +200 g drob vegetal

Gustare: 150 g măr

Cina: 75 g brânză oaie + 300 g broccoli fiert

Total: 1060 calorii

Sport: ziua 1 cu Carmenuţa

Bine am revenit!

Comments

  1. Ai incercat vreodata combinatia mar plus branza?
    Marul are ceva mai multe calorii decat brocoli,dar nu prea mult, savoarea va fi o problema pt tine, sunt sigura…dar incerca macar o data.1-2 mere taiate in 4, curatate de casuta lemnoasa, branza taiata frumos bucatele…Chiar nu se poate compara cu brocoli-ul.
    Dar daca mananci brocoli doar ca sa-ti taie pofta de mancare,atunci nu te risca.
    Sau ar mai fi o combinatie pe care mi-o facea bunica-mea cand eram mica si cred ca a cam ramas combinatia mea preferata:cartof fiertin coaja(aici nu mai bagi 300 de grame, mai putin va trebui), zdrobit bine, ca la piure+ branza si ea zdrobita, deasemenea.E grozav, bine asta nu merge seara, dimineata sau la pranz.

    1. Bună Liana,
      îmi place combinaţia de măr + brânză, dar din păcate nu o pot mânca prea des. Îmi place combinaţia asta: brânză cu mucegai şi struguri, dar din cauza procentului mare de grăsime încerc să o evit.
      Eu nu am alimente pe care le consum dacă nu îmi plac, deci mie una broccoli chiar îmi place şi îl consum cu mare drag în orice combinaţie.
      Cartofi fierţi cu brânză de oaie sau capră mai îmi fac şi eu când sunt în pană de idei sau vreau ceva rapid. Îmi place şi mie combinaţia asta şi cum sunt fan usturoi sau ceapă aşa îi servesc cu ceva mirositor lângă. 😉 Dar eu îi pap când am chef la prânz sau seara.

  2. It’s just a few things i was ready for and quite thorough too. Many thanks for writing this, I saw a few other similar posts but yours was the very best thus far. The minds are strongly talked about and clearly emphasized.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.