Pentru că din comentariile voastre am înţeles că totuşi nu vă plictisesc cu meniurile mele, m-am gândit să reîncep să public ce am la masă în fiecare zi, cu menţiunea că vă rog să mă scuzaţi dacă în unele zile nu am timp să scriu şi apar mai multe zile într-o publicare,  când îmi fac puţin timp şi reuşesc să le scriu.

A început postul pentru Crăciun, şi că în fiecare an îl respect, cu menţiunea că anul acesta mi-am propus ca măcar o masă din zi să fie nepreparată termic, sau cât mai puţin,  să consum cât mai puţine produse soia (gen cremvuşti, pate vegetal, salam soia, iaurt sau lapte soia) maxim 1-2 ori pe săptămână.

Încep postul cu greutatea de 53,9 kilograme-54,0kilograme  (astăzi cântarul a făcut mişto de mine şi nu a vrut să îmi arate de 2 ori aceeaşi greutate) şi sper ca pe  24 decembrie să cântăresc tot atât.

Sport:  ziua 3 cu Carmenuţa

Dimineaţă: o felie pâine secară cu 4 chifteluţe falafel (făcute de mine)

Gustare: 1 măr

Prânz: mamăligă cu zacuscă

Cina: conopidă opărită

Conopidă fiarta – 550 grame, 126.5 calorii, 9.9 proteine, 2.8 lipide, 22.6 carbohidrati, 13.8 fibre
Mamaliga – 400 grame, 280 calorii, 8 proteine, 0 lipide, 60 carbohidrati, 4 fibre
Zacusca Toppo Lidl – 120 grame, 172.8 calorii, 2.3 proteine, 13.2 lipide, 14.6 carbohidrati, 7.1 fibre
Mar Ionatan – 100 grame, 52 calorii, 0.4 proteine, 0.2 lipide, 13.8 carbohidrati, 2.4 fibre
Paine integrala de secara Vita Star – 75 grame, 148.5 calorii, 3.8 proteine, 0.8 lipide, 27 carbohidrati, 8.3 fibre
Crochete vegetale (falafel) Al Wadi – 100 grame, 411 calorii, 14 proteine, 22 lipide, 40 carbohidrati, 0 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 1345 grame, 1190.8 calorii, 38.4 proteine, 39 lipide, 178 carbohidrati, 35.6 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

Comments

    1. Nu ai pentru ce ce să îmi mulţumeşti. Sincer. Eu credeam că plictisesc lumea cu ce am eu în meniu în fiecare zi. Dar dacă am primit multe mesaje că simţiţi lipsa meniurilor mele…
      Aştept mesaje cu ce mai mâncaţi şi voi, cele care ţineţi post. Vă rog mult. Nici eu ştiu întotdeauna ce aş, mai mânca 🙁

      1. Incerc si eu sa am o masa nepreparata termic pe zi si astazi mi-a reusit.
        Uite meniul meu :
        MD (7h30) : doua mere si un kiwi (eu mananc fructe dimineata de cateva luni)
        Gustare (10h30) (care e mai mult masa) : arpacas gatit cu niste suc de rosii si patrunjel si 10 migdale
        Pranz (14h30) : salata de rosii cu un morcov, 10 masline si o felie de tofu
        Cina : 1 bol de supa crema (praz, cartofi, morcovi, suc de rosii)

        Inainte de pranz am facut exercitiile din zilele 1si2 Carmen Bruma. In schimb, mie imi ies cam multe calorii pe zi, peste 1300…dar mi-era tare foame dupa exercitii 🙁 si seara chiar trebuie sa mananc ceva, daca nu o fac, nu pot dormi…

        Voi gati si eu conopida ca tine, Raluca. Cred ca iese buna cu foile de dafin si celelalte!

        1. Draga mea, dar 1300 calorii nu sunt multe deloc.
          Dacă îţi place dafinul, atunci poate o să îţi placă conopida fiartă făcută aşa.
          Eu o să încerc să o pap crudă, e foarte bună şi aşa.
          Te pup

  1. Multumim mult, Ralucuta! Ma bucur ca ai reintrodus meniurile, chiar imi era dor de ele sa ma mai inspir, sa fiu atenta la combinatii si cantitati si sa iau exemplu, mai ales acum, ca si eu tin post. Dar indiferent ce ai scrie, eu te citesc oricum, oricand, cu mare, mare drag! 🙂

    1. Mulţumesc mult de tot că eşti cititoare fidelă indiferent de ce postez eu aici.
      În legătura cu combinaţii şi cantităţi, să nu crezi că sunt întotdeauna corecte. Fac şi eu acum ce mă taie capul şi ce am chef să pap 😉
      Să îmi mai spui şi mie ce mai papi tu că uneori sunt în mare pana de idei sau pofte.
      Te pup

    1. Câteodată o pap cu brânză de oaie/capră. Dar acum în post mai pun usturoi pisat sau o pap aşa goală sau cu cremă de ardei iute. Dar la fiert pun mereu foi de dafin, cimbru sau oregano.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.