Dimineaţa: 30 g cereale integrale + 30 g stafide + 3 g scorţişoară + 150 g iaurt Oly 2%

Gustare: 180 g măr golden

Prânz: supă de legume  cu găluşti

IMG_0021

Cina: 280 g ciuperci pleurotus cu 50 g ceapă, puse  la tigaie, fără ulei. La final am ras 50 g brânză de oaie

IMG_0028

TOTAL ZI:  890 CALORII

Comments

  1. Buna,
    M-am bucurat mult sa te descopar si iti citesc blogul. Ma motivezi, ma inspiri si te apreciez foarte mult. Si eu sunt din Ploiesti si ma lupt cu kg in plus. As vrea sa te intreb cum calculezi numarul de calorii pentru preparate: de ex. pt supa cu galusti. Cum iti stabilesti meniuri: la inspiratie sau sunt stabilite de un nutritionist? Si inca ceva: cantaresti mancarea?
    Cu drag,
    Cristina

    1. Bună Cristina,
      Bine ai venit pe blogul meu şi mă bucur dacă îţi place ce citeşti aici.
      În perioada de slăbire, meniurile erau propuse cât de cât de doamna dr nutriţionist, Iuliana Filip de la Elit Medical. Dar, în timp, am învăţat datorită sfaturilei dânsei să îmi realizez singură meniurile în funcţie de preferinţe, pofte, perioade din an şi mai ales de principii de alimentaţie.
      Mâncarea mi-o cântăresc, uneori nu mai e nevoie acum deoarece cam ştiu cantităţile din ochi.
      Cam la tot ce gătesc îmi calculez caloriile: fiecare aliment pus este cântărit înainte de a fi pus în oală şi la final calculez totalul.
      Eu mă ajut foarte bine de http://calorii.oneden.com/, mi se pare simplu de calculat, util şi dacă începi să te obişnuieşti vezi că nu te mai poţi lăsa 🙂 Le unele nu poţi să calculezi şi atunci estimez…nu e nicio problemă 😉
      Te mai aştept cu drag la mine „acasa”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.