Pentru 11.10. 2012  îmi propun să am acest meniu:

Dimineaţă : omletă dintr-un ou cu 2 ciuperci, o bucăţică de ceapă, alături de roşii cu o felie de pâine de secară

Gustare: o banană

Prânz : porumb fiert

Cina: conopidă fiartă servită cu brânză de oaie şi ardei iute

Ou de gaina – 55 grame, 78.7 calorii, 6.9 proteine, 5.2 lipide, 0.4 carbohidrati, 0 fibre
Ciuperci champignon, crude – 95 grame, 20.9 calorii, 2.9 proteine, 0.3 lipide, 3.1 carbohidrati, 1 fibre
Ceapa – 26 grame, 10.9 calorii, 0.2 proteine, 0 lipide, 2.6 carbohidrati, 0.4 fibre
Rosii – 170 grame, 30.6 calorii, 1.5 proteine, 0.3 lipide, 6.6 carbohidrati, 2 fibre
Paine integrala de secara Vita Star – 65 grame, 128.7 calorii, 3.3 proteine, 0.7 lipide, 23.4 carbohidrati, 7.2 fibre
Porumb fiert – 400 grame, 384 calorii, 13.6 proteine, 6 lipide, 84 carbohidrati, 9.6 fibre
Conopida – 350 grame, 87.5 calorii, 8.4 proteine, 0.4 lipide, 18.6 carbohidrati, 8.8 fibre
Telemea de oaie Olympus – 100 grame, 276 calorii, 16.5 proteine, 23 lipide, 0.7 carbohidrati, 0 fibre
Banane – 150 grame, 133.5 calorii, 1.7 proteine, 0.5 lipide, 34.2 carbohidrati, 3.9 fibre
Ardei rosu iute – 20 grame, 8 calorii, 0.4 proteine, 0 lipide, 1.8 carbohidrati, 0.3 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 1431 grame, 1158.8 calorii, 55.4 proteine, 36.4 lipide, 175.4 carbohidrati, 33.2 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

Sport: Carmenuţa ziua 4
Se mai adaugă 104 calorii de la 200 g zmeură 🙂 deci un TOTAL de  1262,8 calorii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.