Dimineaţă: 30 g stafide + 50 g cereale integrale + 200 g mure

Prânz: 450 g ciulama dovlecei şi praz + 400 g mămăligă

Gustare: 150 g banană

Cina:  cartofi copţi cu ceapă

Sport: ziua 3 cu Carmenuţa + 20 flotări

Total: 1465 calorii

Comments

    1. Am tăiat dovleceii şi prazul bucăţele mici, le-am pus în apa cu sare, usturoi şi foi de dafin la fiert. După ce au fiert, am pus făina, până s-a ajuns la consistenţa unei mămăligi mai moale.Am amestecat foarte bine, am adăugat sare, piper, pătrunjel uscat. Am evitat varianta clasica cu prăjit făina în ulei. Nu are gustul de ciulama clasică, dar este foarte bună şi mai sănătoasă.

    1. Depinde de cantitatea din care faci.
      Eu de data aceasta am cântărit totul ca să calculez caloriile, de curiozitate, dar mereu fac din ochi.
      Am făcut dintr-un 300g dovlecel, dintr-un fir de praz (200g) si apa multă şi am pus 150 g făină, dar mi-a ieşit peste 1,5 kg de ciulama.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.