Meniul de astăzi a fost delicios, o mâncărică după pofta inimii, gătită sănătos pentru o femeie dezumflată 🙂

Pentru cine vrea să îşi calculeze caloriile, pot să vă dau şi linkul unde intru eu şi mi le calculez câteodată, de curiozitate.             http://calorii.oneden.com/

Uneori nu găsesc toate alimentele acolo, dar aproximez cu ce găsesc. Mi s-a părut greu la început, dar dacă oricum am un jurnal alimentar şi notez  tot ce pap, de e să nu îmi număr caloriile dacă pot. Nu fac din asta o obsesie, adică mai importantă este cantitatea şi calitatea de mâncare consumată într-o zi şi după aceea numărul caloriilor.

Nu trebuie să se consume sub 800cal/zi.

 Dimineaţa : 150g iaurt Oly 2% + 40g cereale integrale + 1 linguriţă pudră de roşcove + 1 mare ness (neîndulcit) = 230 cal

Prânz : 100g ciuperci (cantitate crudă) + 60g orez integral + 3g ulei sâmburi de struguri, după fierbere rezultă 238g mâncărică = 253 cal

Gustare : 250g pepene roşu = 75 cal

Cina : 300g supă cremă de legume + 1 ardei iute = 260 cal

TOTAL : 818 CAL

Sportul pe ziua de astăzi a fost aşa: 10 minute braţe + Carmenuţa + 8 minute pentru un abdomen perfect (cam 350 abdomene intră în 8 minute după cum am numărat eu) + gimnastică pentru muşchii interiori ai coapselor .

Ceai am băut cam 2,5 l sau puţin mai mult, dar nu m-am forţat, am băut de sete şi de plăcere 🙂

Sper că aţi avut o zi bună, fără pofte şi că v-aţi inspirat puţin din meniul meu sănătos 🙂

Comments

  1. Hey.Foarte bun articolul.

    Si eu am folosit numaratul caloriilor pentru a slabi si chiar a functionat.In plus am facut un site special pentru asta, similar cu cel mentionat de tine, dar am incercat sa-l fac mai user-friendly. http://calorieslab.com este site-ul, arunca un ochi pe el si spune-mi cum ti se pare te rog 😀

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.