Vă anunţ de la început că azi am mâncat foarte mult, dar,  că deşi caloric am mâncat foarte mult, la % de carbohidraţi nu am depăşit raţia pentru o zi, adică 60% din totalul zilnic.

Dimineaţă: o felie pâine cu tofu, 6 măsline şi un ardei gras galben

Prânz: mamaliga cu zacuscă

Gustare: crema îngheţată din avocado, nuci, stafide, sirop arţar

Cina: supă cremă de legume cu mămăligă

Mamaliga – 1000 grame, 700 calorii, 20 proteine, 0 lipide, 150 carbohidrati, 10 fibre
Supa crema de legume Knorr – 400 grame, 100 calorii, 1.6 proteine, 3.6 lipide, 14.4 carbohidrati, 0.4 fibre
Zacusca Vico – 200 grame, 106 calorii, 5.4 proteine, 5.2 lipide, 9.4 carbohidrati, 0 fibre
Masline kalamon – 50 grame, 150 calorii, 0 proteine, 13.4 lipide, 6.7 carbohidrati, 0 fibre
Paine integrala de secara Vita Star – 60 grame, 118.8 calorii, 3 proteine, 0.6 lipide, 21.6 carbohidrati, 6.6 fibre
Tofu afumat Inedit – 150 grame, 167.1 calorii, 17.9 proteine, 6 lipide, 7.5 carbohidrati, 0 fibre
Ardei gras galben – 150 grame, 40.5 calorii, 1.5 proteine, 0.3 lipide, 9.3 carbohidrati, 1.4 fibre
Avocado – 250 grame, 400 calorii, 5 proteine, 36.8 lipide, 21.3 carbohidrati, 16.8 fibre
Pudra de roscove Sano Vita – 20 grame, 44.4 calorii, 0.9 proteine, 0.1 lipide, 8.6 carbohidrati, 0 fibre
Stafide Jumbo Orlando’s – 30 grame, 92 calorii, 0.8 proteine, 0.2 lipide, 21.3 carbohidrati, 1.2 fibre
Nuci – 40 grame, 262 calorii, 5.5 proteine, 24.8 lipide, 6.9 carbohidrati, 1.4 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 2350 grame, 2180.8 calorii, 61.6 proteine, 91 lipide, 277 carbohidrati, 37.8 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.