Dimineață: o felie pâine neagră cu semințe (35 g), 35 g cașcaval light,  3 bucăți (70 g) roșii cherry, un ness cu un plic cappucino

Prânz: 300 g mămăliga, 200 g brânză dulce light, un ardei iute

Cina: 300 g mâncărică de mazăre

SPORT: ziua 3 cu Carmen Brumă, 8 minute abdomene, 8 minute brațe, 8 minute fese, 8 minute picioare, 8 minute stretching, 40 km bicicletă (80 minute) ( peste 140 minute sport)

TOTAL CALORII MÂNCATE: 1200

TOTAL CALORII CONSUMATE PRIN SPORT: peste 1000

Comments

  1. Ralucuta, asa mult imi place sa imi incep ziua deschizand site-ul tau!Si iti marturisesc ca revin de multe ori pe parcursul zilei pentru inspiratie si motivatie!
    Nu ti se intampla niciodata sa fii tentata sau chiar sa cedezi tentatiei spunandu-ti ca ‘x’ (o felie de paine, placinta, prajitura, ce vrei tu) nu va face diferenta, mai ales ca acum ti-ai atins obiectivul?
    Eu sper sa continui sa postezi zilnic meniul tau aici. 🙂

    1. Bună Sânzi,
      Mulțumesc mult!! Înseamna enorm de mult pentru mine mesaje de acest fel. Îți mulțumesc mult pentru faptul că mă urmărești.
      Să știi că nu îmi vine să cedez. Tocmai pentru că sunt unde am vrut și știu cât de ușor se pierde lupta, nu vreau să cedez.
      Poate pe cântar nu ar face diferența, dar pentru psihicul meu sigur ar fi o catastrofă.
      Aș putea din când în când să mă răsfăț cu o amandină (e preferata mea) doar că ce mă fac dacă nu mă opresc la una?
      Mă simt mai bine așa cuminte.
      Pupici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.