De cinci ori mămică. Despre dietă, slăbit, sport. Stil de viață sănătos.

Dietă cu gust

03.02.2014

Dimineaţă: un ou fiert (58 g) + o felie pâine secară ( 70 g)  + jumătate ardei gras (100g) şi un ness mare fără zahăr.

IMG_9871

Gustare: o banană (150 g)

Prânz: 2 polonice supă cremă de legume ( 400 g ) cu un ardei iute (20 g)

IMG_9874

Gustare: un măr ( 180 g )

Cina: 200 g  brânză 2,2% Delaco cu mămăligă 300 g

TOTAL 1050 calorii

S-ar putea să-ți placă și...

4 comentarii

  1. Ioana Craciun spune:

    Ce bine arata supa crema! Imi poti spune te rog cum ai facut-o? 🙂

    Felicitari pentru alegerea de a posta din nou meniurile, cand raman fara inspiratie ma mai uit aici!

    Te pup! 🙂

  2. ralucuta spune:

    Bună Ioana,

    Supa cremă este făcută din legumele: broccoli, ceapă, cartofi, ţelină tulpină, ţelină rădăcină, morcov, dovlecel, rădăcină păstârnac, ardei gras, acoperite nu cu foarte multă apă. După ce le-am fiert cu 2 foi dafin, usturoi granule, le-am pasat şi le-am amestecat cu o conservă de roşii în bulion, puţin oregano şi le-am mai fiert cam 5 minute adăugând la final 3 linguri de ulei de măsline presat la rece la o oală de 7 l cu supă.
    O poţi face din ce legume vrei tu şi ai, şi dacă mai pui o mână de orez la fiert îţi garantez că va fi mult mai cremoasă atunci când o pasezi.
    Sper că vei găsi aici numai reţete care te vor mulţumi şi îţi vor plăcea 😉
    Te pup!

  3. Ioana Craciun spune:

    Multumesc frumos! 🙂
    O sa pun ce legume gasesc si incerc sa vad ce iese! 😀

    Te pup!

    1. ralucuta spune:

      Cu plăcere.
      Ar fi bine să pui în primul rând ce legume îţi plac, aşa poţi fi cel mai sigură că va fi un rezultat pe gustul tău 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

%d blogeri au apreciat: