Dimineaţă: 150 g zmeură + 40 g cereale secară + 30 g stafide

Prânz: 200 g mămăligă + 300 g urzici ( fierte şi pasate, amestecate cu usturoi, sare, piper şi puţină ceapă)

prânz

Cina: 250 g cartofi fierţi + 90 g chifteluţe vegetale + 150 g castravete

cina

Total: 1187 calorii

Sport: ziua 3 cu Carmenuţa + 8 minute abdomene şi 8 minute fesieri

Comments

    1. Alinuta, daca doar o bucatica de paine ai papat nu e motiv de panica. Conteaza daca ai mai mancat si altceva cu painica sau daca bucatica este cat jumatate de franzela.
      Hai, maine sa fi mai cuminte, da?
      Pupici

    1. Micul dejun il iau la ora 6 iar pranzul in jur de 14:30.
      Combinatia asta de cereale cu fructe si stafide imi tine de foame si ma face fericita in fiecare dimineata. Cateodata in jur de 12 imi e foame, dar nu mereu.
      Tu, ce papi dimineata de iti este foame dupa 2-3 ore?

  1. Pai depinde, am dimineti cand mananc doua fructe, am dimineti cand combin fructe de padure cu un pic de iaurt (de soia acum in post, locuiesc in Franta deci gasesc fara zahar) si cu doua feliute de paine 🙂
    Poate ar trebui sa beau mai multe lichide?
    Iti multumesc ca raspunzi la intrebarile noastre.
    Te pup

    1. Incearca sa observi cand iti este foarte foame dupa 2-3ore. Eu tind sa cred ca in zilele cu numai cu 2 fructe. 🙂
      Eu lichide pana la pranz nu prea pot bea deoarece sunt la scoala, dar recuperez cand vin acasa.
      Incearca sa pui niste cereale integrale(50g) dimineata sa iti tina de foame.
      Te invidiez pentru iaurtul de post fara zahar…
      Imi face mare placere sa primesc comentariile voastre iar raspunsurile mele sunt mereu sincere si sper ca sunt si corecte.
      Te pup

  2. Raluca,
    Spune-mi te rog daca d-na doctor ti-a spus ca poti sa ai doua gustari pe zi si daca acestea ar periclita regimul tau.
    Si ce am putea manca la gustare daca se poate lua?
    O zi buna,

    1. Da, Lili, se pot lua două gustări pe zi, acestea fiind 100-150 g fruct/ gustare.
      Prima gustare între masa de dimineaţă şi prânz şi a doua între prânz şi cină.
      Eu una nu simt nevoia de gustările acestea, dar mai am zile când mai am câte o gustare.

  3. Buna,
    Din intamplare am dat peste blogul tau si m-am bucurat nespus, esti ceea ce cautam, un ajutor in mica mea lupta cu 7 kg. Imi place nespus meniul tau pentru ca este fara carne si cu mamaliga! Incerc sa-mi dau seama de proportia carbohidrati-legume-proteina pe care il aplici zilnic, sau este vorba doar de numaratul caloriilor? Am cautat niste reguli generale dar nu am gasit, insa mai studiez blogul tau… Oricum, felicitari 😀 si multumesc!

    1. Bună Gina,
      Bine ai venit la mine ”în suflet”.
      Respect cât de cât şi procentul corect de carbohidraţi. Adică în jur de 55-60%.
      Pe asta mă bazez cel mai mult, dar şi pe numărul caloriilor, pe meniuri cât de cât echilibrate dar care să îmi facă şi plăcere. Să nu fiu condiţionată de ceva anume, ci să pap doar ce am poftă, chef sau am în casă.
      Mulţumesc pentru felicitări şi sper să pot să te inspir în meniurile tale zilnice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.