Dimineaţă: 100 g pâine secară + 80 g zacuscă

Prânz: 400 g mămăligă + 200 g zacuscă

Gustare: 200 g banană

Cina: 400 g legume mexicane fierte  cu 117 g tofu şi 80 g măsline

20130125_212305

Total: 1700 calorii

Comments

  1. Buna, Raluca! 🙂
    Nu ti-am mai scris de mult, dar acum o fac pentru ca am o nelamurire.. toata lumea sustine ca e sanatos sa mananci cu max 500 de kcal mai putin decat cele necesare pentru mentinere. In meniurile tale din perioada slabirii, pe care le urmaream zilnic, am vazut ca mancai in jur de 800-1000 de kcal si faceai si in jur de 30 de minute de sport/zi. In conditiile in care stiu din postarile tale ca ai facut totul sub indrumarea unui nutritionist.. cum de nu s-a isterizat ca toata lumea inconjuratoare ca e sinucidere curata si ca trebuie sa incetezi imediat? :)) Si mai ales, nu te-ai simtit obosita/extenuata sau dornica sa renunti in nicio secunda? 😀

    Mult succes la mentinere! 😀

    1. Bună Ioana,
      Mă bucur că ai revenit şi îmi scrii.
      În legătură cu numărul caloriilor, să ştii că acum în menţinere am în jur de 1500 cal. Deci, dacă este să ne luam după ce ai spus tu cu -500 calorii în perioada de slăbire, cam pe acolo ieşim. 🙂
      Meniul nu era bătut în cuie, doar în primele 3-4 săpt până am învăţat eu ce şi cum trebuie să pap, mă luam după foile date de doamna dr Filip, după aceea compuneam eu încercând să respect cât de cât de cantităţile. Eu mă duceam cu jurnalul alimentar la control şi îmi spunea unde să mai tai şi unde să mai adaug, în general aveam o problemă cu gustările, pe care nu simţeam nevoia să le mănânc şi cu faptul că mâncam prea puţini carbohidraţi.
      Dar, nu mi s-a spus niciodată că ar fi sinucidere curată, pentru că nu era aşa după cum s-a dovedit sunt în viaţă slabă şi mai ales sănătoasă. Cele 1000 de calorii erau din fructe, legume, lactate, aveam proteine, deci era o dietă echilibrată. Chiar dacă era hipocalorică, să ştii că majoritatea zilelor eram mai mult decât sătulă, şi mă săturam perfect cu cât aveam în farfurie. Obosită şi extenuată, niciodată, nu m-am simţit, ci din contra, eram plină de energie, veselă şi fericită, le făceam mâncare şi prăjituri celor dragi, făceam sport şi mai ieşeam şi cu copiii în parc unde ne jucam.
      Acum am 4 luni de menţinere, şi mă simt bine, respect acelaşi regim, rar mai pap ceva dulce sau necântărit.
      Mulţumesc pentru comentariu, sper că te-am lămurit şi te mai aştept.
      Te pup

      1. Multumesc mult si eu pentru raspuns!
        Intr-adevar, si eu ma descurc foarte bine si am foarte multa energie mancand 800-1000 de kcal, combinand de cele mai multe ori diferite alimente cat mai sanatoase posibil, si sarind calul doar din cand in cand, fara a ma simti frustrata, epuizata sau o pedepsita a sortii. :)) Insa ti-am scris pentru ca am primit atatea comentarii cum ca as manca mult prea putin incat am zis sa mai intreb o persoana trecuta prin asa ceva.
        Eu mai am probabil de asteptat vreo 2 luni pana sa ajung la mentinere, si atunci voi manca intr-adevar mai mult.. dar pana atunci ma simt bine asa. 🙂 Ce mai voiam sa te intreb este cum ai facut trecerea la mentinere? Direct sau adaugand un numar mai mic de calorii la o anumita perioada pana ai ajuns la cel indicat?

        Multumesc mult din nou si multa vointa in continuare!

        1. Trecerea de la 1000 de calorii la 1500, am făcut-o treptat. Am adăugat aproximativ 100-150 de calorii în fiecare luna (aproximativ ca poate dupa 3 sapt mai adăugam ceva). Trebuie aici puţină atenţie, dar nu e imposibil.
          Comentarii vor fi mereu, nu poţi mulţumii pe toată lumea. Poate cineva care are zilnic un meniu de 3500 calorii, o să fie mirat că poţi trăi foarte bine cu 1000 de calorii. Tu, continuă viaţa ta sănătoasă fără să te laşi influenţată de comentarii.
          Baftă multă şi ţie la atingerea kilogramelor dorite şi mai ales să rămâi sănătoasă.
          Te pup

          1. Multumesc mult pentru raspuns! 🙂
            Succes si tie la ceea ce iti propui si, intr-adevar, sa fim sanatoase ca sa avem puterea de a ne indeplini scopurile! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.