Mâine mi-am propus să am în meniu  următoarele:

Dimineaţă : zmeură cu cereale şi scorţişoară ( ora 6.30)

Gustare: banane ( între 10-11)

Prânz : paine cu masline ( după 15)

Cina : porumb copt (după ora 19.30)

Zmeura – 300 grame, 156 calorii, 3.6 proteine, 2.1 lipide, 35.7 carbohidrati, 19.5 fibre
Fulgi de cereale (grau, secara, ovaz, orz) Sanovita – 40 grame, 128 calorii, 4.6 proteine, 1.3 lipide, 24.3 carbohidrati, 3.9 fibre
Scortisoara macinata – 5 grame, 13.1 calorii, 0.2 proteine, 0.2 lipide, 4 carbohidrati, 2.7 fibre
Banane – 200 grame, 178 calorii, 2.2 proteine, 0.6 lipide, 45.6 carbohidrati, 5.2 fibre
Paine integrala de secara Vita Star – 60 grame, 118.8 calorii, 3 proteine, 0.6 lipide, 21.6 carbohidrati, 6.6 fibre
Masline naturale Kalamata – 50 grame, 150 calorii, 0 proteine, 13.4 lipide, 6.7 carbohidrati, 2.6 fibre – INSEAMNĂ 6 MĂSLINE MARI
Porumb fiert – 300 grame, 288 calorii, 10.2 proteine, 4.5 lipide, 63 carbohidrati, 7.2 fibre
—————————————————————————————
TOTAL: 955 grame, 1031.9 calorii, 23.8 proteine, 22.7 lipide, 200.9 carbohidrati, 47.7 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

Sport: ziua 3 cu Carmenuţa

AM RESPECTAT TOT CE AM SCRIS IERI CĂ VREAU SĂ PAP  🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.